HET-Schoonfamilie-zeik-topic

Lucht hier je hart over je o zo vervelende schoonfamilie :slightly_smiling_face:

Ik zal even beginnen: mijn schoonvader is echt heel streng voor mn vriendje, we mogen elkaar door de weeks sowieso niet zien want dan moet mn vriend leren anders haalt ie (volgens zn vader) geen goede cijfers.
en nu lijkt ie telkens iets te verzinnen waardoor ik in de weekenden niet bij hem kan slapen of hij bij mij, dus zo zien we elkaar natuurlijk bijna nooit meer, terwijl dat eerst wel mocht. En nu mis ik hem dus.

kortom: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHH.

dat lucht op :stuck_out_tongue:

Vervelend…
Maar schoonfamillie? Dan ben je toch al getrouwd?

Anyway, tot nu toe heb ik het wel goed kunnen vinden met de ouders van mn exen (ben single dus kan nu niks nieuws melden)

Oei, sterkte!
Ik heb niks te zeiken over mijn schoonouders, het zijn echt 2 lieverds.
Alleen zou ze soms wat minder tijd aan haar honden mogen besteden, maargoed dat is haar hobby, heb ik verder niks over te zeggen. Ohja, en ze roken ontzettend veel. En ik ben een beetje asmatisch, niet zo handig.
Maarja als dat 't maar is! Ik mag alles, ben altijd welkom en ze verbieden m’n vriend en mij niks.

Ik vind het zo gezellig bij mijn schoonfamilie!
Zijn moeder is een schat, zijn vader is ook heel aardig, maar hij is wel heel netjes (en best streng), dus ik vind hem soms een beetje eng haha.
En zijn broer is geniaal, ik zit altijd te klooten met hem, altijd lachen =)

Te klooten met zijn broer? :bored:

Iig, mijn 'schoon’familie, is echt onwijs gezellig. Ben graag bij ze, ze zijn gewoon net zoals mijn ouders, en zijn zus ook heel aardig (en slim. :|) Ik heb niets te klagen.

ik vind dat ik het goed getroffen heb =P
ik vind het alleen niet leuk dat als mijn vriend iets doet wat niet goed is, ik daar ook de dupe van word =S

Kloten kan ook worden gezien als kutten in de vorm van; Maf lopen te doen, elkaar lopen te plagen dat soort dingen. Kloten hoe jij het ziet zijn seksuele handelingen maar dat bedoelt ze er niet mee.

Ik zie geen seksueele handelingen hoor. Maar als ik zit te kloten met een jongen, dan heb ik intresse in die jongen, maarja, zij obvious dus niet.

Haha, ooh, ik heb helemaal niks te klagen. :stuck_out_tongue:

Van 3 vriendjes heb ik ook hun ouders ontmoet. Met alle 3 de ouders was niks mis mee! Hartstikke aardig.
Een vriendin van me heeft wel ongelofelijke klote schoonouders, hij mag geen verkering omdat ze 3 jaar jonger is:S

Ze zijn wel aardig maar toch voel ik me daar nooit zo op mn gemak ben er niet zo heel graag. Het is daar zo anders dan bij ons en daar kan ik een soort van niet aan wennen ofzo maarach.

ik mag zijn moeder gewoon niet, meer hoef ik er niets over te zeggen
word ik alleen maar boos van haha

Die van mij zijn oneerlijk.
Ze zitten te janken dat hun zoon ‘nooit thuis is in het weekend’ terwijl ze zelf bijna ieder weekend bij kennissen in Brabant zitten en de kinderen thuislaten. Ik moet me altijd inhouden als ze het over weekenden hebben, grrrrr…

En ze snappen niet dat mijn familie belangrijk voor me is, hebben er over geoordeeld en dat oordeel was niet bepaald aardig ofzo. Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken als ik daar thuis ben.

Ik heb niks te klagen (:
Hij heeft alleen een moeder, en zijn vader is 6 jaar geleden overleden aan kanker. Verder heeft ie een broertje, maar die zegt geen ene reet tegen mij… dat vind ik dan weer niet leuk en ja heb zovaak mn bek open getrokken tegen hem