Het Schleich verkoop en koop topic!

Ik ben een Schleich beeldjes verzamelaar. Met name Bayala, (fantasy), elfjes, feeën, honden, katten en andere dieren.

Ik heb dit topic aangemaakt omdat er nog geen een bestaat zover ik weet!

Dus zoek je bepaalde Schleich, of verkoop je Schleich? Plaats het hier!
Het is handig om de prijs inclusief verzendkosten erbij te zetten + een foto.

Veel plezier op dit topic!

Heb je iets van Schleich Bayala, (fantasy), elfjes, feeën, honden, katten of andere dieren mag je mij ook een foto met de prijs incl. verzendkosten mailen. Dat vind ik fijner dan hier. bbartels@outlook.com

Ik ga even voor je op zolder kijken, volgensmij heb ik er een helehoop liggen van een vroegere verzameling :cold_sweat:

staat er ergens een merkje op?

Leuk!!

Ja op de buik van de diertjes of de onderkant van de poppetjes staat Schleich.

is dit wat je zoekt? Ik heb geen idee, ik heb er even een horloge naast gelegd voor de grootte :stuck_out_tongue:

Ja als er Schleich op de buik van de diertjes staat wel!

Nee het staat er niet op helaas! In iedergeval niet wat ik kan vinden, het zijn vast nepperds.

Succes!

Mocht je trouwens geen bezwaar hebben tegen nepperds mag je ze best overkopen hoor. Note me dan maar.

Oh jammer. Dan zijn ze nep inderdaad. Want er staat altijd een merkje op! Bedankt voor de moeite xx

up

Heb je iets van Schleich Bayala, (fantasy), elfjes, feeën, honden, katten of andere dieren mag je mij ook een foto met de prijs incl. verzendkosten mailen. Dat vind ik fijner dan hier. bbartels@outlook.com

up