Omdat er veel verschillende scheertopics zijn met scheer vragen leek het me handig om een scheertopic te maken:)
Post je vragen:P
Omdat er veel verschillende scheertopics zijn met scheer vragen leek het me handig om een scheertopic te maken:)
Post je vragen:P
Hoe scheren jullie? met ladyshave, epilady, harsen etc??
en wat vinden jullie het fijnst??
@modeXX
ik doe het met een ladyshave omdat ik dat het fijnst en het makkelijkst vind
Ik heb ook nog even een vraagje: Scheren jullie je bovenbenen ook of alleen je onderbenen?
Ik scheer alleen m’n onderbenen.
Met scheermesjes/scheergel van de kruidvat, prima spul.
Iemand scheertips om het meerdere dagen achter elkaar ‘perfect’ glad te houden bij je bikinilijn?
Als ik bij mn vriend slaap wil ik het liever alle dagen glad maar als je elke dag moet scheren is dat vaak teveel gevraagd voor je huid en hou je allemaal van die kleine rot stoppels
Ik scheer ook met ladyshave, makkelijk snel geen gedoe met snijden en scheergel en ladyshaves zijn erg goedkoop.
Ik zit toch aan een epilady te denken dan blijft het langer weg!
Doet dat trouwens pijn:O
@asblueas het kan niet lang glad blijven (laten) harsen of epilleeren.
Scheer eerst met de richting mee en dan tegen de richting in zo blijf je mooi glad!
Ik scheer met Venus Embrace en ben dr echt heel blij mee
Nieuwe opzetmesjes haal ik altijd bij de OP=OP, scheelt 5 euro
Scheerschuim haal ik echt overal vandaan…
Heeft iemand tips voor down under? Nadat ik me heb geschoren daar kan ik daar pas na drie dagen veilig overheen, zonder pijn.
Dat heb ik met mijn oksels
Nog een vraag, hoe verkom je bultjes nadat je egeshoren hebt bij je oksels best pijnlijk namelijk
@MakeFuture dat heb ik dus ook, meestal ga ik dan maar pijn lijden als ik het net die dagen weer perfect glad wil hebben, beetje calendulan zalf van vsm na het scheren er op smeren, ook goed voor de huid.
Maar denk dat als ik het alle dagen perfect glad wil hebben ik het idd moet laten harsen/laseren
@MakeFuture dat heb ik dus ook, meestal ga ik dan maar pijn lijden als ik het net die dagen weer perfect glad wil hebben, beetje calendulan zalf van vsm na het scheren er op smeren, ook goed voor de huid.
Maar denk dat als ik het alle dagen perfect glad wil hebben ik het idd moet laten harsen/laseren
dubbelpost!
Ik heb daar ook lang last van gehad, maar ik was eigenwijs en ging altijd tegen de haarrichting in. Nu ga ik eerst mee met de haargroei, tot het bijna weg is en daarna even 1 a 2 twee tegen de richting in. Ook doe ik het wanneer ik bijna klaar ben met douchen.
deze ga ik volgen
ik heb pas een brazillian wax gehad. En serieus het is nog nooit zo kaal geweest daaronder, dat krijg ik met scheren echt nooit
Zelf gedaan of bij een salon?
Een ladyshave. Krijg ik het niet helemaal glad mee maar dan heb ik geen bultjes meer, helemaal niks! En het doet ook totaal geen pijn. Het ‘pijnlijkere’ gedeelte doe ik overigens wel met een scheermesje, vind het veel te eng om daar met dat apparaat te komen.
Sudocrem!
Dit is echt een “geweldig” topic!