Met Nederlands bedoel ik meer je taalvaardigheid. Je zinnen beginnen heel vaak met: Maar, wat ik persoonlijk niet fijn vind lezen. Ik gebruik nu trouwens even je laatste post. Verder gebruik je de komma’s en punten niet op de juiste manier. Dat bedoelde ik met interpunctie. Komma’s:
Niet echt heel bijzondere dingen maar, ik ben er blij mee. Het moet zijn; ‘Niet echt heel bijzondere dingen, maar ik ben er blij mee’. Deze fout ontdek ik heel vaak:
Ik heb nu al een paar keer me (mijn) shoplog van Milaan opgenomen. Maar, elke keer wordt het geweigerd omdat het te lang is. Maar, ik denk dat ik hem vrijdag nog een keertje opneem en ik moet dan maar wat minder praten… Haha. Hier wat kadootjes die ik heb gekregen van mijn vriend van de week toen we in de stad waren. Niet echt heel bijzondere dingen maar, ik ben er blij mee. En de nagellakjes hebben echt hele mooie herfst kleuren. De zinkzalf wou ik omdat, ik had gehoord dat je puistjes er minder van worden. Maar, na 1 dag gebruiken had ik er veel meer. Dus, ik durf het nu eigenlijk niet goed nog een keer te gebruiken.
Ik vind het nogal rommelig lezen. Zo staat het wat minder rommelig:
Ik heb nu al een paar keer mijn shoplog van Milaan opgenomen, maar elke keer wordt hij geweigerd omdat hij te lang is. Ik denk dat ik hem vrijdag nog een keertje opneem en ik moet dan maar wat minder praten, haha. Hier wat kadootjes die ik heb gekregen van mijn vriend van de week toen we in de stad waren. Niet echt heel bijzondere dingen, maar ik ben er blij mee. Verder hebben de nagellakjes echt hele mooie herfstkleuren. De zinkzalf wou ik omdat ik had gehoord dat je puistjes er minder van worden, maar na 1 dag gebruiken had ik er veel meer… Nu durf ik het eigenlijk niet nog een keer te gebruiken.
Dit bedoel ik allemaal echt niet neerbuigend, ik denk alleen dat je teksten wat professioneler over zullen komen als je er iets meer op zou letten. Ik ben sowieso iemand die er heel erg op let, dus daar kan het ook doorkomen. Iemand anders zal er waarschijnlijk gewoon over heen lezen.
DE VOLGENDE DIE GERATE MOET WORDEN IS: FORMERPARADES.