Het Rate-My-Blog-Topic #2

Hee allemaal!
Het vorige topic bestond uit 2 pagina’s van foutmeldingen en we zaten sowieso al op vrij veel pagina’s, dus ik vond het wel tijd voor een nieuw topic.

Wat is de bedoeling:
Het is de bedoeling dat je een beoordeling geeft op de blog voor je. De eerstvolgende die een reactie plaatst moet in dit geval dus een beoordeling geven op mijn blog. Het liefst opbouwende kritiek zodat de blogger er wat mee kan doen. Je kunt gebruik maken van dit lijstje, maar je bent uiteraard vrij om een eigen beoordeling te maken.
Header:
Lay-out:
Schrijfstijl:
Veel succes met beoordelen iedereen en vergeet niet je eigen blog te plaatsen!
Dit topic is niet bedoeld voor reclame.

Ah leuk, een nieuwe! De vorige had inderdaad kuren!

Nou, dan begin ik wel:

@Loukie

Mooie blog, goede lay-out ook! Allemaal heel erg overzichtelijk!
Je posts vind ik ook heel erg leuk om te lezen, mede dankzij je schrijfstijl en duidelijke foto’s! Ik heb er verder niet veel op aan te merken, ga zo door!

Mijn blog: www.fashialert.blogspot.com

:heart:

Yay een nieuwe!

@ Annemieke <3
Ik hoef niet eens jouw blog aan te klikken, want volgens mij weet jij al dat ik jouw blog echt geweldig vind!

@Chanelpumps,
Heel overzichtelijk, super leuke lay out en handige indeling.
De dingen die je post zijn erg leuk en vernieuwend. Duidelijke en mooie foto’s en ik vind het leuk dat je er wat persoonlijke dingetjes bij schrijft. Ik ga je volgen!

Mijn blog: http://goldenbridgesacrossmydreams.blogspot.com/

Hallo nieuw topic <3.

@riogaperla

Lay out: leuke achtergrond, je valt meteen op met je blog. Ook de banner past heel erg goed bij de achtergrond. Goed!
Foto’s: Wat een prachtige foto’s! Groot, mooi en kwaliteitsvol.
Tekst: Engels, staat tussen je foto’s in. Ik vind het goed dat je de prijzen van de producten en ook de winkels (waar gekocht) bij de foto’s schrijft!
Globaal: heel, heel mooie blog! Doe zo verder!

Mijn:
http://dressesanddaisies.blogspot.com/

@ xLausa:
Ik vind je blog heel erg leuk. Hij is redelijk druk maar het is wel overzichtelijk allemaal. Persoonlijk vind ik je lay-out wel een beetje saai door het vele grijs. Heel goed dat je elke dag post en je posts zo afwisselend zijn!

Mijn blog:
www.maison-fashion.blogspot.com

ow, aangezien de mijne niet was gerate , doe ik maar ff opnieuw :slightly_smiling_face:

Ik vind je blog heel er leuk,maar ik zou de layout iets toffer vinden als je artikels “centraal” stonden,zegmaar :

http://my-fashion-for-you.blogspot.com/

@EviMonster

Ik vind je lay-out heel mooi! Leuke header, achtergrond en je blog staat zo mooi in het midden met niks ernaast! heel leuk :slightly_smiling_face:

Ik lees zelf niet zo snel van die lange verhalen, maar dat kan ook leuk zijn. De rest vind ik wel oké, maar ik denk dat het veel leuker is als je je foto’s wat groter maakt!

www.fashionpassioned.blogspot.com

Heee fijn, een nieuw topic!! :slightly_smiling_face:

@ paradore:
ten eerste: wat een enorm leuke blognaam! Je header is ook erg leuk en je achtergrondje is superschattig!! Ik had het misschien alleen wat leuker gevonden als je header in het midden van de pagina stond, maar dat is mijn mening! Je posts zijn erg leuk en je foto’s zijn goed! Je schrijft niet zulke heel lange verhalen, maar dat vind ik eigenlijk wel fijn! Je hebt een leuke stijl, en gaaf dat je ook dingen zelf maakt! Kortom: superleuke blog!

mijn blog: formerparades.blogspot.com

haha, ik was net bezig met mijn ochtendje blogs bekijken en naar het girlscene forum te gaan. Heb net 10 minuten geleden een comment achter gelaten op je blog. Ik volg je op bloglovin, zegt dat genoeg? hihi. x

www.annagoense.nl

(ow ik kreeg steeds als reacties dat mensen het maar niks vinden en dat en dat,. nouja volgens mij snappen mensen het niet ofzo, mijn blog. kan de volgende iets specifieker zijn in zijn commentaar? Dan kan ik er wat beter mee aan de slag.)

@quink ik snap de opzet van je blog eerlijk gezegd ook niet helemaal. Welke boodschap wil je precies overbrengen?

Je layout is overzichtelijk en simpel, daar hou ik wel van.
Goed dat je in het engels schrijft, daar wordt het wat toegankelijker van.

www.somerandomlove.blogspot.com

Ik vind je (jullie)onderwerpen leuk (en goed!), het muntgroene mooi fris. Ik houd er zelf van om de foto’s wat groter te zien en erop te letten dat iedereen dezelfde lay-out heeft qua tekst. ik zou bij delaatste teksten bijvoorbeeld miner op enter drukken! voor de rest vind ik het een leuke blog!

http://biancakramer.blogspot.com/

@_Bianca

Ik vind je layout erg rustig maar, daar hou ik van. En lekker duidelijk. Ook heb je mooie grote foto’s en ze zijn ook mooi duidelijk. Misschien kan je alleen wat meer tekst typen in je posts? Verder niks op aan te merken.

http://stacydriesen.blogspot.com/

@_Bianca Oke dankjewel! Bij die laatste teksten is overal maar 1 enter tussen, maar dat krijgen we niet kleiner. Iemand tips?

@ staaacy_

Ik vind je blog erg leuk. Je hebt een duidelijk onderwerp en geeft goede reviews. Je posts zijn afwisselend en je maakt mooie foto’s bij elk artikel. Je header is niet helemaal mijn ding. Verder vind ik het jammer dat je Nederlands in de teksten niet erg goed is en je gebruik van interpunctie nogal vaag is.

Ik kan geen fouten in mijn teksten ontdenken. Zou je voorbeelden kunnen geven? Dan weet ik het voor volgende keer of kan ik het even verbeteren. En wat bedoel je met interpunctie? Verder dankjewel voor je complimentjes :slightly_smiling_face:

ik rate Loukie omdat de reactie hierboven een reactie was op haar rate haha ! :stuck_out_tongue:

@ Loukie:
gave header!! Ziet er simpel uit, maar het subtiele galaxy printje maakt het net wat origineler! Je hebt een leuke stijl, je foto’s zijn over het algemeen goed (alleen soms een paar die een beetje onscherp waren maar ach) en je haar is prachtig zeg!! Je schrijft ook leuk en goed, niks op aan te merken!

mijn blog: formerparades.blogspot.com

Met Nederlands bedoel ik meer je taalvaardigheid. Je zinnen beginnen heel vaak met: Maar, wat ik persoonlijk niet fijn vind lezen. Ik gebruik nu trouwens even je laatste post. Verder gebruik je de komma’s en punten niet op de juiste manier. Dat bedoelde ik met interpunctie. Komma’s:
Niet echt heel bijzondere dingen maar, ik ben er blij mee. Het moet zijn; ‘Niet echt heel bijzondere dingen, maar ik ben er blij mee’. Deze fout ontdek ik heel vaak:

Ik heb nu al een paar keer me (mijn) shoplog van Milaan opgenomen. Maar, elke keer wordt het geweigerd omdat het te lang is. Maar, ik denk dat ik hem vrijdag nog een keertje opneem en ik moet dan maar wat minder praten… Haha. Hier wat kadootjes die ik heb gekregen van mijn vriend van de week toen we in de stad waren. Niet echt heel bijzondere dingen maar, ik ben er blij mee. En de nagellakjes hebben echt hele mooie herfst kleuren. De zinkzalf wou ik omdat, ik had gehoord dat je puistjes er minder van worden. Maar, na 1 dag gebruiken had ik er veel meer. Dus, ik durf het nu eigenlijk niet goed nog een keer te gebruiken.

Ik vind het nogal rommelig lezen. Zo staat het wat minder rommelig:
Ik heb nu al een paar keer mijn shoplog van Milaan opgenomen, maar elke keer wordt hij geweigerd omdat hij te lang is. Ik denk dat ik hem vrijdag nog een keertje opneem en ik moet dan maar wat minder praten, haha. Hier wat kadootjes die ik heb gekregen van mijn vriend van de week toen we in de stad waren. Niet echt heel bijzondere dingen, maar ik ben er blij mee. Verder hebben de nagellakjes echt hele mooie herfstkleuren. De zinkzalf wou ik omdat ik had gehoord dat je puistjes er minder van worden, maar na 1 dag gebruiken had ik er veel meer… Nu durf ik het eigenlijk niet nog een keer te gebruiken.

Dit bedoel ik allemaal echt niet neerbuigend, ik denk alleen dat je teksten wat professioneler over zullen komen als je er iets meer op zou letten. Ik ben sowieso iemand die er heel erg op let, dus daar kan het ook doorkomen. Iemand anders zal er waarschijnlijk gewoon over heen lezen.

DE VOLGENDE DIE GERATE MOET WORDEN IS: FORMERPARADES.

@Loukie Dankjewel en van dat maar met die komma weet ik. Alleen, vergeet het heel vaak. Daar ga ik nu wat meer op letten. En het staat inderdaad minder rommelig het stukje wat jij hebt getypt. Alleen, vind ik dat wat minder persoonlijk. En heel erg bedankt voor je advies. Daar heb ik tenminste wat aan. :slightly_smiling_face:

@formerparades:
Leuke header en je layout past er goed bij. Je layout is rustig, maar dat is juist overzichtelijk. Je foto’s zijn leuk en scherp. Je schrijft leuk. Ik ga je volgen!