Wat voor rare gewoontes heb jij XD
Ik, als ik gelijk me bed uitstap kijk ik altijd in de spiegel naar m’n buik
Wat voor rare gewoontes heb jij XD
Ik, als ik gelijk me bed uitstap kijk ik altijd in de spiegel naar m’n buik
niemand met rare gewoontes? XD
raar zeg.
Als ik ergens heen rij, rij ik er altijd op een andere weg heen dan terug! Ik weet niet waarom, ik pak nooit dezelfde weg
Ik heb een erug raar gewoonte :
Als ik stap let ik erop dat ik NOOIT op de lijnen stap die evenwijdig zijn met een voorwerp of een paal,huis…
Het is begonnen met een spelletje nu kan ik niet stoppen! :S
X
soms loop ik zo -als er van die tegeltjes liggen- in schuine richting zegmaar;
beetje vreemd
of als ik moet lachen ga ik altijd heel spastisch door mijn knieën zakken
of dat ik voor ik ga slapen mijn lichtje steeds twee keer uitdoe.
of dat ik vaak liedjes opneem als ik aan het zingen ben, hoewel ik weet dat ik niet kan zingen
of…
nog zooveel eigenlijk
Behalve dat ik raar bén. Ehm ik heb wel rare gewoontes maar ik kan er even niet op komen.
Omg dat heb ik ook, alleen dan in de auto. Ik mag dan niet mijn voet op de grond hebben als er een paal of boom langs komt. En het is ook begonnen met een spelletje
Als ik over een zebrapad loop probeer ik altijd of alleen op de witte of alleen op het asfalt te stappen :’)
Als iemand n domme opmerking maakt via msn ofzo, kijk ik er ook altijd lelijk bijxD Alsof iemand me dan ziet!
Ik fiets áltijd langs de weg waar mijn ex woont xD ik doe dat niet omdat ik hem terug wil ofzo. Maar het zit er gewoon in geprint. Zodra ik die kant uit ga fiets ik áltijd die weg. Waarschijnlijk heb ik dat gewoon te vaak gedaan toen ik nog met hem ging:’)
Eindelijk heb ik die laatste afgeleerd
ik kan er niet tegen als deuren of laden open staan …
ik eet vaker bami soep als ontbijt … waarom? i dont know …
en ik eet altijd rijst
soms loo ik uit het niets naar de koelkast doe hem open en dicht
Ik kan nooit normaal op een bank zitten
haha grappige gewoontes XD
haha ja dat doe ik ook altijd
ik heb ook altijd dat als ik aan mijn ene arm krab dat ik dan ook aan mijn andere arm moet krabben anders voelt het niet meer gelijk
haha dat heb ik ook. Ook als ik eet, kauw ik eerst aan de ene kant en dan aan de andere kant omdat het anders niet gelijk voelt.
the same
fjoew ik ben niet de enige
Ik heb heel veel rare gewoontes. Bijvoorbeeld:
En zo kan ik nog wel even doorgaan
Haha dat doe ik ook altijd.
ik sla altijd iedereen als ik heeul erg lol heb
haha omg dat heb ik ook precies! maar dan niet dat mijn voet niet op de grond mag staan, maar hij moet een beweging maken alsof mn voet over de paal/boom heen moet… heel stom