Het raadsel topic!

Hee,
Plaats hier al je raadsels :stuck_out_tongue: .
Okee hier heb ik er 1:

Er was eens een man. Hij woonde in een flat op de 30ste verdieping. Met mooi weer ging hij met de lift tot de 10 verdieping en ging verder met de trap naar zijn kamer. Met slecht weer (met regen) gaat hij gewoon tot de 30ste verdieping met de trap. Waarom doet hij dat?

Ojaah, Als er al zo’n topic sorry!

Het was ‘n kleine man en als het regent had hij een paraplu bij :’). Die is oud.

Zijn paraplu. Dan heeft hij die mee en kan hij reiken tot het bovenste knopje van de lift.
Ik heb er ook een. Zal ik hem plaatsen?

Doe maar!

Ik doe het gewoon.

[b]Een vrouw is op de begrafenis van haar moeder als ze een man ziet staan. Ze wordt spontaan helemaal verliefd op hem en vindt hem de man van haar dromen.

Een week later vermoordt de vrouw haar zus.[/b]

Waarom?

Zodat ze hem weer ziet op de begrafenis van haar zus? Denk ik.

Antwoord test 1:

“Ze hoopte dat die man dan op de begrafenis van haar zus zou komen.”

Als dit jouw antwoord was, dan denk je als een psychopaat! Deze test werd gebruikt door een beroemde Amerikaanse psycholoog om te weten te komen of iemand de mentaliteit heeft van een moordenaar.

Een groot aantal serie-moordenaars heeft deze test gedaan en het goede antwoord gegeven op de vraag… Als je het antwoord niet goed had is dat dus des te beter! Als je vrienden het goede antwoord hadden, zou ik je aanraden om wat afstand van hen te bewaren.

van die site dus… :'D

NIEUWE

Op de weg naar Henegouwen
Kwam ik een man tegen met zeven vrouwen
Iedere vrouw had zeven zakken
Elke zak had zeven katten
Elke kat had zeven poesjes
Poesjes, katten, zakken, vrouwen
Hoeveel gingen er naar Henegouwen?

ik heb er ook 1 (:
een cowboy gaat op vrijdag op reis. hij komt op vrijdag weer terug. de cowboy zegt dat hij 3 dagen is weggeweest.
hoe kan dat?

één?

343 denk ik…

de paard heet vrijdag

alleen ik! Die rest kwam je alleen tegen :stuck_out_tongue:

Het paard heet Vrijdag :grinning:

^^ ghehe ja goedzo :grinning:

Okee, deze had ik van mijn vriendin maar let op het antwoord is TE flauw voor woorden:
Er was eens een man, hij lag dood in een telefooncel en naast hem lag een vis. De ruiten van de telefooncel waren helemaal gebroken. Wat is hier gebeurd?

Dit doet mij denken aan iets heel ‘triest’…, bij een spelletje van dockter Layton op de DS. Het ging over een poes, die elk half uur 12 poesjes kreeg, en die poesjes konden dan ook weer 12 poesjes krijgen, maar de 1e ook. (iets in die trant ten minste)
De vraag was hoeveel poesjes er dan waren na 1 dag. Ik bleef rekenen, rekenen, rekenen, ik heb er wel 2 weken over gedaan om op het goede antwoord te komen (niet aan een stuk door natuurlijk).
Uiteindelijk zocht ik het antwoord op op internet, BLEEK HET ANTWOORD 1 TE ZIJN, want hij kon geen jonge poesjes krijgen in z’n eentje.

Toen viel mijn mond even open, en sindsdien ben ik heel erg wantrouwig in die intrap-uitreken raadseltjes :’)

Okeee :’) Ik doe niets hoor :’)
Ik dacht eerst dat die zus misschien de vrouw was van die man…

@KoosKansloos
:grinning_face_with_smiling_eyes: Die vind ik wel heel erg leuk :’)

Hij is over de vis uitgegleden & door de telefooncel gevallen ?