[b][size=10pt]Hallo iedereen, ik ben Roos! Mij leek het leuk om een raadsel&schrijf contest te beginnen. Zo werkt het:
- Je meld je aan en wacht op de opdracht: Bijvoorbeeld, de opdracht is: (dit is een beetje een makkelijke, maar goed om mee te beginnen) Wat is licht en blauw? Jij gaat daar een oplossing voor vinden… Licht en Blauw… Ehm… Hé Lichtblauw!! Als jij denkt te weten wat het antwoord is neem jij het antwoord van het raadsel als een titel van een gedicht/verhaal/songtekst, dat word dan voor je gekozen. Ehm, wat zal ik dit keer allemaal bedenken? Dan ga je aan de slag. (Minimaal 100 woorden) Probeer er iets leuks van te maken, zoek leuke plaatjes/gifs! Als jij dit allemaal hebt gedaan. Note je me met je werk en wacht je tot de uitslag.
Hoe ik het zal beoordelen:
- Ik let goed of het origineel is.
- Of je het leuk hebt opgemaakt met aantal plaatjes/gifs. (Dit zal het minst zijn waar ik op beoordeel, je zult hier niet om afvallen, maar je krijgt wel een paar bonuspunten
.)
- En natuurlijk of het antwoord van het raadsel goed is.
Voor de opdrachten stel ik altijd een deadline, die deadline is minimaal een week en maximaal 2 weken.
Lijkt het jullie leuk? Doe dan vooral mee!
Ik zet de eerste opdracht erop bij de 5 deelnemers, dan heb je tot die deadline om je nog aan te melden!
Deelnemers:
- Judith
- Toetsenbord (:
- Heather Bratton
- Sanne
- NinjaSkilz.
-
Opdracht 1:
Welke salade helpt het best tegen jeuk?
Schrijf bij dit antwoord een gedicht.
Deadline: 10-07-13
Succes!