Het Raadsel&Schrijf Contest!

[b][size=10pt]Hallo iedereen, ik ben Roos! Mij leek het leuk om een raadsel&schrijf contest te beginnen. Zo werkt het:

• Je meld je aan en wacht op de opdracht: Bijvoorbeeld, de opdracht is: (dit is een beetje een makkelijke, maar goed om mee te beginnen) Wat is licht en blauw? Jij gaat daar een oplossing voor vinden… Licht en Blauw… Ehm… Hé Lichtblauw!! Als jij denkt te weten wat het antwoord is neem jij het antwoord van het raadsel als een titel van een gedicht/verhaal/songtekst, dat word dan voor je gekozen. Ehm, wat zal ik dit keer allemaal bedenken? Dan ga je aan de slag. (Minimaal 100 woorden) Probeer er iets leuks van te maken, zoek leuke plaatjes/gifs! Als jij dit allemaal hebt gedaan. Note je me met je werk en wacht je tot de uitslag.

Hoe ik het zal beoordelen:

• Ik let goed of het origineel is.
  • Of je het leuk hebt opgemaakt met aantal plaatjes/gifs. (Dit zal het minst zijn waar ik op beoordeel, je zult hier niet om afvallen, maar je krijgt wel een paar bonuspunten :wink:.)
  • En natuurlijk of het antwoord van het raadsel goed is.

Voor de opdrachten stel ik altijd een deadline, die deadline is minimaal een week en maximaal 2 weken.
Lijkt het jullie leuk? Doe dan vooral mee!

Ik zet de eerste opdracht erop bij de 5 deelnemers, dan heb je tot die deadline om je nog aan te melden!

Deelnemers:

• Judith
  • Toetsenbord (:
  • Heather Bratton
  • Sanne
  • NinjaSkilz.
    -

Opdracht 1:
Welke salade helpt het best tegen jeuk?
Schrijf bij dit antwoord een gedicht.
Deadline: 10-07-13
Succes!
[b]

Lijkt me leuk, ik doe mee!

Ik doe ook mee! Ik ga alleen wel volgende week zaterdag op vakantie, dus ik weet niet zeker of het me lukt om de 1e opdracht mee te doen.

Leuk dat jullie meedoen!
@Judith, dat maakt niet uit, want dan houd ik daar rekening mee!

Hmm, ik ben benieuwd, zet me er maar bij!

:upside_down_face:

Oké leuk!

Lijkt me leuk, maar zet me er nog niet bij. Ik wil eerst nog even kijken of ik wel genoeg tijd heb. Ik meld het wel als het kan of niet. :heart:

Ik doe mee! :slightly_smiling_face: leuk bedacht.

Up.

Ja, lijkt me leuk!

Leuk dat jullie allemaal meedoen, ik zet de eerste opdracht er zo op, maar dan kunnen mensen die zich nog willen aanmelden, zich aanmelden tot de deadline, succes!

Als jullie het raadsel echt niet weten, kun je me altijd noten en kan ik een tip geven, maar probeer het eerst goed uit te zoeken.

(Gelieve geen internet bij gebruiken, want dat noem ik vals spelen!)

Pfft, leuke opdracht maar wel moeilijk…, nog even goed denken

Laat, maar ik denk dat ik hem al heb (:

't wordt lastig daar een gedicht bij te verzinnen :stuck_out_tongue:

Ohgod

Ik weet het ook C:
Maar een gedicht erbij…

haha, dat zal inderdaad wel lastig worden, maar het hoeft niet ergens op te slaan hoor!

Moet ik het gedicht hier plaatsen? Want dan ziet de rest wel het antwoord al.

Note het me maar!

IK ZEG AF, IK GA NU AL DOOD VAN DE VAKANTIESTRESS.
Sorry