Het probleem tussen ons

hoi. Ik wou gewoon even mijn verhaal kwijt en weten of jullie nog tips hadden. ik heb nu een relatie van bijna 2 jaar, en het gaat niet meer zo goed. Laatst was het bijna uitgegaan, omdat ik het zat was dat hij me uitschold voor allemaal dingen, die ik niet pikte. We hadden het uitgepraat en gingen het proberen. Nu was ik zaterdag op een feest met mijn beste vriendin, en hij was er ook met een vriend. OVERAL waar ik heen ging, ging hij ook heen. Echt heel irritant, hij vertrouwt me gewoon niet. Hij volgde me overal naartoe, keek me overal aan, ik heb me niet zo goed vermaakt… Elke keer zag ik hem kijken… Als ik hem hierop aanspreek zegt ie is helemaal niet zo doe normaal stel je niet aan bla bla. Wat moet ik hier nou mee?

Uit je verhaal kan ik opmerken dat je niet lekker in je vel zit bij hem. Ik zou het uitmaken. Je vindt vast wel iemand bij wie je je gewoon goed voelt en die je niet constant controleert :slightly_smiling_face:. Het is trouwens ook helemaal niet goed als hij jou uitscheldt!

Hmmz. Scheld hij je nog steeds uit of doet hij dat niet meer?
Over dat je overal volgen enzo, je hebt hem er al op aangesproken en dat is goed. Heb je ook verteld hoe je je erbij voelt? Dat je het heel vervelend vind enzo. Want als hij dan nog steeds zo reageert, dan komt het op mij over alsof hij niet eens wil luisteren, en als hij niet wilt luisteren is het moeilijk om een goede relatie te hebben en moet je gaan nadenken of het niet beter is om het uit te maken, hoe moeilijk dat ook is. Je verdient namelijk een jongen die echt van je houd en je niet uitscheld en naar je luistert als je een probleem hebt!

dat.