Het premiersdebat.

Wie kijkt?
Ik vind het best leuk, zo kom je ook te weten waar elke partij voor staat en er worden vaak zeer nuttige dingen gezegd.
En wat vinden jullie?

Ik kom net uit de douche haha
ik ga zo even kijken denk ik

ik wist niet eens dat er iets was, todat ik zag dat #RTLdebat no 1. trending topic is op twitter en Rutte en Wilders ook ergens bij de TT’s staan :’)

Ik kijk!
Maar vind er niets aan. Weinig diepgang, veel reclame
En Femke Halsema doet niet mee, maarja die kan ook geen premier worden :[

m’n pa zit het te kijken achter me.
het boeit me niet zoveel.

heeel even gezien, ben er achtergekomen dat politiek mij niet zo heel veel boeit.

Het viel me op dat het CDA en de PvdA allebei erg aanvallend waren jegens het VVD, overigens vond ik dat Rutte zich goed staande hield en dat Cohen het erg slecht deed.

Ja Cohen deed het voornamelijk slecht, Geert Wilders had overal een antwoord op en Balkenende draaide om de vragen heen.

Gemist.
Ik kijk het vanmiddag even terug denk ik.

Wilders is een schreeuwlelijk zonder oplossingen, Cohen bakte er niks van en Rutte en Balkenende vond ik het goed doen.
Raar alleen dat de stemmers thuis daar blijkbaar heel anders over dachten.

Ik heb het opgenomen, ga het straks ofzo wel kijken. Op dit moment weet ik echt nog niet waar ik op ga stemmen, ik kreeg zeer uiteenlopende ‘stemadviezen’ van kieswijzers.

Ja heb erna gekeken. Vond het wel boeiend :slightly_smiling_face:.
Wilders en Cohen waren zeker wel vermakelijk om na te kijken als ze stonden te bitchen XD.