Het 'praat over de Primark topic'

Halloo

Ik weet niet of dit topic wordt weggehaald of iets omdat er al een Primark topic is, maar net als veel andere vind ik het wel vervelend dat er in het ‘laat je aankopen zien van de Primark’ topic alleen maar berichtjes zijn met

‘ik ga vrijdag, ik ga over een week, ik ga over 2 weken’ of
‘ik heb een broek en een shirtje gekocht (zonder foto’s)’ of
‘er moet een Primark in Drenthe/Utrecht/waar dan ook komen’ of
‘hoe moet je eigenlijk bij de Primark komen?’

terwijl het een show je aankopen topic is, en ik en vele andere dan ook graag aankopen willen zien ipv pagina’s lang dat soort berichtjes.

Dus als dit topic mag blijven staan mogen hier voortaan dat soort berichtjes, en mogen de foto’s van de aankopen in het andere topic.

(btw ik heb zelf ook wel eens berichtjes zonder foto’s gepost dus ik zeg niet dat ik zo heilig ben ofzo:P maar ik ben drmee gekapt omdat ik me kon voorstellen dat mensen zich eraan ergerden)

Btw: routebeschrijving via station Alexander:

Als je uit de trein stapt loop je links het station uit, dan zie je een heel hoog gebouw en in de ingang 2 roltrappen.
Daar moet je dus naar binnen, je volgt gewoon het pad, als je bij een ‘wegsplitsing’ komt (bij de Sting) ga je naar rechts en ga je gewoon steeds met de bocht mee tot je bij de uitgang komt (bij de MacDonalds).
Dan loop je naar buiten en heb je de Primark aan je linkerhand.
Als je eenmaal buiten bent is ie niet te missen :slightly_smiling_face:

ik ben geweest en het viel vies tegen

ja precies, maar dat is ook zo bij de H&M je moet gewoon op het juiste moment komen als ze leuke dingen hebben aight? ;o

precies. heb er een aantal leuke dingen gezien, maar ook dingen waarvan ik dacht: ik wist niet dat je deze spuuglelijke kleren nog ergens kon komen. maar bestaat er niet al het officiele primark topic?

uhuh, had ik ook.

Kun je trouwens niet voor mensen die niet weten hoe ze er moeten komen, in de begin post een routebeschrijving plaatsen?

ben er (nog) niet geweest

Ik ben er meerdere keren geweest en ik moet zeggen, de ene keer is het echt heel anders dan de andere keer.
Je moet ook echt op ‘goede’ dagen gaan, op het juiste tijdstip; anders kan ik mee voorstellen dat het echt bagger was.

Maar ja, ik vind dit topic wel handig MAAR
mensen blijven in het ‘‘aankopen-topic’’ toch wel plaatsen: ik ga dan, waar is het bla bla.
Dus dan is jouw taak om ze hierheen te verwijzen :smiling_imp:
Eigenlijk moet er ook een nieuw aankopen topic, waar ALLEEN maar aankopen in staan, haha. Maar dat is weer zo zonde van de aankopen die er nu wel in staan. :’-)

Achja, ik houd van Primark hoor :]

En ik ga 3 januari, als het goed is :’-)

ja ik ga t in het aankopen topic zeggen :slightly_smiling_face: en ik zal in de beginpost een routebeschrijving vanaf station alexander doen (al is dat maar 5 min lopen :stuck_out_tongue:)

Zit Primark echt alleen maar in Rotterdam? of komt er ergens anders ook een?

staat in de beginpost :slightly_smiling_face: er is een primark topic waar je je primark aankopen kan laten zien maar volgens mij bestaat 90% van dat topic uit fotoloze berichten. daarom dit topic :slightly_smiling_face:

@Starbuckscoffee, ja hij zit alleen in Rotterdam (in Nederland dan), volgens mij zijn er geen plannen om hem ergens anders te zetten.

Alleen in Rotterdam

Lijkt me onnodig dit topic. Het gepraat mag ook in het andere topic. Daar moet je dan maar overheen kijken als je foto’s wilt zien.