Het Postcrossing topic

Oh leuk! Alleen jammer dat die niet Nederlands of neutraal zijn.

Die kaarten zijn in het echt ook altijd veel mooier dan ingescand:P

Oh die vissen klinken ook leuk ja

Ik heb er 2 verstuurd, en 3 ontvangen o_O

Je krijgt per gestuurde kaart minstens 1 kaart terug ;p Ik heb ook regelmatig meer ontvangen dan gestuurd.

Ja ingescand zien ze er eigenlijk best lelijk uit, als je niet weet dat ze 3D zijn xD

Haha ik heb er 6 verstuurd en 11 ontvangen, vind ik zelf wel een beetje raar want ik heb er nu 6 onderweg maar die had ik nog niet verstuurd toen ik de 11e al had ontvangen?

Leuk toch? :’)

Jawel, maar nu zal het wel een hele tijd duren voordat ik weer kaarten krijg ;p

gister 2 kaartjes ontvangen en vandaag weer 1

Vandaag een thank you card gekregen ! hardstikke lief!

Schrijven jullie je eigen adres ook op de kaart? Dat ze weten waar de kaart vandaan komt?

Nee, sowieso heb ik daar geen plaats voor, en ze de ontvanger kan toch zien waar je vandaan komt als hij de kaart registreert?

Waarom zou je? :’) Je registreert die kaart toch…

bij de Action bij mij in de buurt (arnhem) hebben ze die kaartjes ook nooit :frowning_face: maar van de week was ik in Almere. Daar zit echt een super grote Action :slightly_smiling_face: ze hadden inderdaad ook hele kitcherige. Echt super tof! Ik heb het setje met het aquarium met allemaal gekleurde vissen en de andere die er in zaten waren een zee met dolfijnen. Hopelijk zijn ze er ook gauw weer bij jou in de buurt bij de Action

Die heb ik gister gehaald dat setje. Ik vind die dolfijnen op de achterkant beetje dom eigenlijk :") De rest dat er lag was echt lelijk/dom/kinderachtig

Dankje, ik hoop het ook. Heb ze als tip gegeven (plus andere kaartjes) op mijn verlanglijstje van Sinterklaas met surprise:)

Mijn eerste expired kaart is een feit.

Snik:(

^ ahjoh geen man overboord, waarschijnlijk komt ie nog gewoon aan! Ik zit in de SE-week, en heb volgens mij mn eerste toets al verknalt… Nu leren voor maandag en mag ik later op de middag van mezelf een paar adressen aanvragen en kaartjes sturen!

Mn swap kaartje is aangekomen :grinning: vind hem echt mooi :slightly_smiling_face: En hij heeft een heel verhaal op de kaart geschreven, terwijl ik gewoon een paar zinnetjes erop heb gezet…

die 3D kaarten hebben ze nu ook bij het kruidvat! Veel soorten en 1,50 voor 6 stuks, ook kerstkaarten zitten erbij. volgens mij zijn ze wel hetzelfde als die van de action, al weet ik niet hoe die kerstkaarten etc er daar uitzien…

maar misschien een tip voor de mensen zonder action in de buurt (Enchiladas?)

http://s3.amazonaws.com/static2.postcrossing.com/postcard/medium/57b17205c0a77ef96689e811111edc3e.jpg

Uit Amerika, vandaag gekregen ^-^ Zat een leuk verhaal bij, dat soort kaarten zijn echt leuk om te ontvangen n_n

Ik weet het niet zeker, maar volgensmij krijg je geen kaart meer terug voor een kaart die expired is…