Het positieve topic

Welkom welkom!
Tegenwoordig is er zoveel shit in de wereld, dat we vergeten te kijken naar de positieve kanten van het leven.
Daarom is dit het positieve topic. Hier mogen uitsluitend positieve berichtjes geplaatst worden.

Misschien werd je wel blij van het zonnetje vandaag of heb je gewoon een fijn gesprek met iemand gehad?

Ten slot nog even een happy gif om het af te sluiten.

Ik las het al in wwjneek, supertof deze! Nja ik zei het echt 2 seconden geleden daar ook, maar ik werd vanochtend heeel lekker wakker. :slightly_smiling_face:

Ik had vanmiddag een goed gesprek met een klasgenoot van mij. Die gaf mij een peptalk. Ik ben echt blij dat ik hem ken. Hij is een goede vriend.

Ik had met mijn moeder en zusje de slappe lach in de primark, zegmaar tot huilend aan toe. Dat voelde wel goed, en we hebben er ook nog mensen mee aangestoken :grinning:

Ik besefte me vandaag dat ik donderdag al naar soldaat van oranje ga en ik heb er zoveel zin in en het is al bijna en toen was ik dus wel heel erg blij :upside_down_face:

Ik ga op 3 maart maar ineens komen dat soort dingen dan heel dichtbij en dat realisatiemoment is zooo leuk! Veel plezier!

Ik heb 2 leuke rokjes gekocht vandaag en ik heb net gesport! Dus positivity is flowing through me

Oh en een dansfilmpje opgenomen

Dat mn crush wil zaterdag afspreken :blush:

Ik ga volgende week een weekje op wintersport. :upside_down_face:

Ik heb net alles eruit getraind in de sportschool :muscle:

Net impulsief besloten volgende week twee dagen naar Rome te gaan om mijn zusje die daar op vakantie is op te zoeken :stuck_out_tongue: Zin in!

Dat mijn schoonzus heeft aangeboden me te helpen met een aantal dingen die ik zelf niet zo goed durf,ik ken haar nog niet zo goed maar ik vond het heel lief van haar.

Oh ja en dat ik eindelijk een betere fiets heb,ook fijn :grinning:.

Vandaag mijn eerste echte gymles gegeven op stage en het ging goed!

Wij gaan naar Tjechië.

Mijn blog heeft nu 300 volgers. Telkens verbaas ik mij dat er mensen mij volgen. Het gaat natuurlijk niet om de volgers, maar dat ik gewoon mijn verhaal kwijt kan. En misschien mensen kan inspireren. Alleen is stiekem toch wel stoer

Vanaf morgen start ik naast fitness met een 30 day challenge. Heb er zin in :grinning:

Leuk topic!

Het gaat sinds lange tijd weer echt goed tussen mijn vriend en mij. We zaten in een best diepe dip, maar nu gaat het weer echt goed. Gisteren hebben we het gevierd aan het strand en hebben we lekker gegeten in onze favoriete strandtent. Dat maakt me zo blij!

En de lente gaat weer komen. :upside_down_face:

Dat ik heb besloten dat ik 2 nieuwe lipsticks van MAC mag bestellen voor mijn verjaardag volgende week.
Nog een weekje om uit te kiezen welke,en dan hoop ik dat het lukt dat ze op mijn verjaardag zelf worden bezorgd.