Het Poep-dagboek Topic

Haii meiden! Al een hele tijd(al zowat me hele leven) heb ik een lastige stoelgang. Me huisarts heeft me aanbevolen om een zogenoemd ‘Poep-dagboek’ bij te houden. Op een ander forum(dat helaas niet meer bestaat) had je één groot poep-dagboek topic, waar je je poep-dagboek kon posten en elkaar kon steunen. Zoals ik al zei bestaat dat forum niet meer, en ik mis wel echt de steun van anderen en ik wil eigenlijk gewoon mijn poep-dagboek ergens kwijt. Daarom heb ik ervoor gekozen om speciaal hiervoor een account aan te maken op dit forum, om dit topic te maken om in contact te komen met andere lotgenoten.

Dus bij deze: Post hier je poep-dagboek! Graag wel serieus blijven, op het andere forum waren er soms mensen die ons uitlachten maar als je niet weet hoe het is dan zul je ons ook nooit begrijpen. Laat iedereen in hun waarde…

• Shannon

Ik begin wel… :slightly_smiling_face:

Maandag: deze dag is het goed gegaan, ik had geen poepgevoelens.
Dinsdag: Ik moet al de hele dag poepen, ik heb het ingehouden.
Alleen sávonds na het eten moest ik hoognodig, ditmaal voelde ik me
totaal niet beroerd. Alleen het poep kwam automatisch naar buiten,
tenminste zo voelde het aan, dus ben ik maar naar de wc gegaan om te poepen.
Hieruit kun je de volgende conclusie trekken: erg zachte poep.
Dit zou misschien kunnen komen door te zacht eten, of door teveel drinken
waardoor er vocht in het poep blijft zitten. De missie is helaas weer mislukt.
Ik denk dat er een nieuw plan van aanpak moet komen, om de missie te kunnen
laten slagen. Over dit nieuwe plan moet ik nog even goed nadenken.
Alhoewel ik al klein beetje ideeen heb:

• een kurk met weerhaken in me anus steken, zodat de kurk er niet uit kan.
    nadeel: pijnlijk
  • me anus door een chirurg dicht laten hechten
  • 1 week lang zo min mogelijk eten en alleen drinken zodat er
    weinig poep ontstaat in de darmen, alhoewel dit voor de mietjes is
  • een flexibel rond iets vinden ter dikte van de anus gat, en als ik moet
    poepen, me poep terugduwen naar binnen
    nadeel: mogelijk gevaar voor de darmen.
  • als ik moet poepen, een mannelijke hoer zoeken, en me vervolgens
    in me anus gat laten neuken
    voordeel: vind ik lekker
    nadeel: gevaar voor aids.
    Ik ga nog nadenken over verdere mogelijke opties, niks mag nog uitgesloten worden.

leuk.

Oh my god ga weg

Oke.

ik denk dat je dat dagboek maar beter voor jezelf kunt houden

Just wasted 10 seconds of my life ;(

Ik had al verwacht dat sommigen zo zouden reageren… Als je geen last hebt van je stoelgang: waarom klik je hier dan? Ga gewoon weg uit dit topic, laat iedereen in hun eigen waarde. Heel sneu vind ik dit, want door jullie zal waarschijnlijk niemand anders met een lastige stoelgang hun poep-dagboek hier durven te plaatsen… Erg spijtig…

-

Kop op zeg, wordt er eens een keer een serieus topic over een dergelijk onderwerp aangemaakt, krijg je gelijk weer van die kinderachtige reacties.

doen! :beer:

Is dit serieus?
Ik kan me goed voorstellen dat je een lastige stoelgang hebt maar waarom zou je een kurk in je poepgat willen steken?

Ach flikker toch op. Je bent totaal niet grappig. Elke idioot ziet dat dit niet serieus is, echt 12 jarige jongetjes humor dit.

heb je de 2 eerste posts uberhaupt gelezen? ‘een kurk in m’n anus stoppen’ etc, wat voor reacties wil je dan?

Lees haar ‘verhaal’ eens.

nvm

Ik zou natuurlijk nooit een kruk in mijn anus stoppen, jullie weten duidelijk niet wat poep-dagboeken zijn. Het is de bedoeling om de frustratie van je af te schrijven. Je bent heel erg boos en haat je stoelgang dus reageer je er heel pissig over, en noem je bijvoorbeeld dat soort zaken. Natuurlijk zou ik dat nooit echt doen!

Het doel van dit topic is dat andere lotgenoten elkaar kunnen steunen en tips kunnen geven aan elkaar. Op het andere forum bijvoorbeeld kreeg ik hele handige tips waar ik zeker wat aan had!

Als je geen lastige stoelgang heb heb je eigenlijk niks in dit topic te zoeken…

Meiden die wel serieus erop reageren echt heel erg bedankt! :slightly_smiling_face:

Ik was sarcastisch :cold_sweat:

Jezus zeg! Wat is dit nu weer? :no_good_woman: