Het perfecte haar

Oke, niemand is perfect. Maar ik ben de laatste tijd echt ontevreden over mijn haren. Ik krijg vaak complimentjes over mijn haar maar zelf zie ik dat niet (meer). Dode puntjes vallen mij te snel op ook al ga ik vaak genoeg naar de kapper. Ik test verschillende producten maar vind nooit echt iets wat echt goed verzorgt . Ik stijl mijn haar ook om de 2 dagen maar gebruik wel biosilk. Helaas heb ik golvend, krullend, PLUIS haar maar ook anti frizz producten werken niet echt.

Er is vast wel iemand die dit ook heeft/had en ik wil graag GOEDE tips haha. Hopelijk heeft iemand een wondermiddel waar je haar echt gezond van wordt :slightly_smiling_face:

Niet met nat haar slapen
niet slapen met staart
geen haren kammen als het nat is

??

why o:
(ga ik nu doen…xD)

een keer per week je haar met olijven olie smeren en dan na 20 min wassen.

^^Dan krijg ik altijd de volgende dag MEGA pluis haar.

oooh oke, ik dacht dat je haar dan breekbaar werd ofzo xD
neh dat pluishaar valt mee bij mij

iedere week een kokosnootolie masker?

Ik heb welleens gehoord dat deze shampoo goed is :

http://i45.tinypic.com/fk2nao.jpg

Iemand een idee?

geen idee…ik weet alleen dat de lijn ‘kerastase’ ECHT geweldig is voor je haar. Maar het is wel een kappersmerk, dus vrij duur.

Het is ook echt breekbaarder als het nog nat is. Vergelijk het even met gekookte spaghetti. En dan ga je daarmee een hele nacht rondwoelen op je kussen…

Haha spagetti. Ik kan dan ook echt niet slapen met nat haar :astonished:

ik denk dat die shampoo wel goed is.
Arganolie is namelijk echt een wondermiddeltje.
Nog mooier zou zijn om pure arganolie te kopen, maar dat is hier denk ik nergens te krijgen, alleen in Marokko, Turkije etc

Haha tsja das een goeie…zorgt dat op vrij korte termijn voor dode haarpunten?

Oke super. Het was best prijzig maar dan ga ik het toch maar kopen en proberen

Waarom mag je eig niet door je haar kammen als het nat is?

Dan breekt het sneller af volgens mij

1 minuut maskertje van andrèlon in je haar smeren! goed spul!

hahaha zou me vrij weinig kunnen schelen, ik heb 1038902201 trilzilbiljoen haren

Als ik niet met nat haar ga slapen dan pluist het juist heel erg… Door de fohn gaat het ook pluizen bij mij. Als ik met nat haar ga slapen heb ik soms wel een soort rare bobbel op mijn hoofd. Je zou conditioner door je hele haar kunnen smeren en dan niet helemaal uitspoelen. Dan wordt het wel sneller vet, maar het verzwaart je haar ook meer.

Aussie shampoo en conditioner maken je haar echt weer veel gezonder en glanzender. Ik gebruik het nu sinds een paar maanden, en ik merk echt zo’n verschil. Mijn haar was vroeger namelijk altijd droog, dof en breekbaar.

Ik gebruik ook ongeveer een keer per week een haarmasker. Om mijn haar even net wat meer te voeden.