Het Peace Teken

Nee dat komt niet op hetzelfde neer.

gosh, ben het echt eens met je! niets is goed, je kan ook wel lekker over alles gaan zeiken…

dat peace teken is anders dan dat V teken met je vingers hoor.
ik weet niet, maar ze schreeuwen er altijd ‘peaace’ bij.
maar als je kijkt, hoor je hem eigenlijk op zn kop te zetten , wil je het symbool hebben.
dus nee, het is niet hetzelfde?

x’D hahaha, laatst kwam ik een foto tegen ( haar vingertjes; :peace:) met een mercedes teken ipv. het peace teken. (die had ze ergens in de hoek geplaatst ofzo)

Ach, mensen moeten dat zelf weten. Ik vind het ook wel irritant, maar denk dan: waarom zou ik me er druk over maken? Ik hóef er niet naar de kijken.

Dommmmmmm

Ik doe het zelf ook, gwn omdat het leipe/mooie foto’s worden. de reacties eronder zijn togh altijd positieff. ik snap niet dat je hier moeilijk over gaat doen. jullie noemen het onschuldig kijkende sletten, maar dan kun je jullie jaloers noemen… togh? Doe gwn niet moeilijk, iedereen doet zijn eigen ding.

idd.

Nee niet iedereen doet zn eige ding omdat jullie allemaal hetzelfde doen , thats the point >.<

Mooie leipe foto’s? Die de halve hele wereld al heeft? Come on, doe gewoon origineel. En waarom zou je in hemelsnaam jaloers zijn op een slet? Zo moeilijk is het niet om er een te worden dus als ik er een zou willen zijn werd ik dat wel. Maar zo laag ben ik niet

ik doe soms ook wel eens een peace teken op een foto, maar echt niet de hele tijd.
bij ons is het nu helemaal in om het ‘perfect teken’ te doen op een foto, (weetjewel, duim en wijsvinger maken een rondje, de rest van de vingers steekt wat uit), dáár heb ik pas een hekel aan.
maar ik haathaathaathaathaat getuite lippen op foto’s :expressionless:
daar kan ik zoooooooo niet tegen!
en ik haat het ook als mensen een shuttershades kopen, om er alleen maar mee op de foto te gaan :S ik heb er ook een, en ik ga er ook mee op de foto, maaar ik doe hem ook op als zonnebril, en dat zit super.

Omijn… ¬¬’
Dus als je foto van boven is genomen ben je een slet.
En over die ‘onshculdige blikken’, wat bedoelen jullie daar nou weer mee?
Je hoeft toch niet zo sirieus op elke foto.
Ik vind dit topic echt raar
Jaa MIJN mening

Ze zegt dat ze zich ergert aan foto’s die vanaf boven zijn genomen met een onschuldig kijkende slet erop.

ik haat echt van die meisjes die op ELKE foto hun lippen tuiten… (terwijl het ondertussen meestal de grootste sletten zijn die rond lopen :S) btw at laatmaarzitten
leuk dat jij je shuttershade gebruikt als zonnenbril maar hij is puur voor de zier (je kan hem niet gebruiken als zonnebril de functie van een zonnenbril is namelijk dat ie je beschermd tegen de zon … en dat doet ie niet , zoals iedereen wel weet) dus jou opmerking is ook nogal tsjaa… lomp sorry

Oooowh dus al die persoon ook een beetje ‘sletterig’ is?
Ik dacht dat ze mensen die onschuldig kijken sletten noemt.
Wou al zeggen :'D.

Ik vind 't zo verkracht als zo’n stel meisjes op een rijtje gaan staan en dan omgedraaid en dan van die peacevingertjes voor hun kont houden. En als iemand een foto album heeft van zichzelf dat diegene op iedere foto bijv. van die overdreven rare getuite lippen heeft. Zulke mensen merken nooit dat ze er op iedere foto t zelfde uit zien…?

helemaal mee eens!

en @Christeltj
uhm, hij werkt dus wél tegen de zon :grinning:
leuk dat ik dat ontdekt heb hè, helemaal zelf, niemand hoefde het me te vertellen, ik deed hem afgelopen lente/zomer (weet ik veel) voor de eerste keer op (tegen de zon) en hoeraaaa, geen last meer ervan!

kijk maar, dit vond ik net:

Alsof je door luxaflex naar buiten kijkt. Zo kun je een blik door de Shuttershade het beste omschrijven. De zonnebril lijkt dé trend van deze zomer te worden. Ben jij er klaar voor?
De Shuttershade heeft geen donkere glazen en toch komt er geen zonlicht in je ogen. Hoe dat kan? De zonnebril heeft in plaats van glazen allemaal horizontale streepjes die het zonlicht tegenhouden.

dus jouw opmerking is ook nogal tsjaa… lomp sorry

je had nog een beetje gelijk, want hij is ook voor de sier,

haha dat he ik nog nooit gezien :'3

juist alle mensen die overal ‘schijt’ aanhebben doen dat bij ons op school. Maar dat klopt dus niet want als je overal schijt aan hebt wat doet die peace er dan?