Het Peace Teken

Weetje waar ik me aan erger op hyves , dat ik voor al die kut hyves word uitgenodigt .Vandaag weer voor 9 uitgenodigt :astonished: de domste en onlogiste ;

Allemaal op 15de april in paniek je huis uit rennen en wortels kopen…!-hyves (wtf?)

de-ik-moet-altijd-te-vaak-backspace-doen-omdat-ik-te-snel-typ-hyve, -hyves (ok leuk -.-)

haat aan zwembad glijbanan-hyves (Waaarom ?)

DEvuurwerkwinkel.nl - gratis vuurwerk-hyves (ik haat vuurwerk)

R.I.P Lieve Ravian!-hyves (sorry maar wie is Ravian?)

behoorlijk ontopic maar toch zeeeer ergerlijk

helemaal mee eens (:

I love dit topic!
Ik háát ook echt van die kutfoto’s met fakers en/of mensen die aandacht willen (‘kijk-mij!-ik-ben-cool!’)

De foto’s waar ik me het meest aan erger:
-wannabe emo foto’s (van bovenaf genomen)
-sletten met getuitte lippen
-grote bril zonder glazen -nerd- foto’s
-onschuldig kijkende sletten (foto vanaf boven genomen)

AAARRGH x_x

Hahahaha onschuldig kijkende sletten :'3

jah want wie niet met shuttershades op de foto staa hoort er niet bij!

nou, weet je hoeveel mensen een foto hebben waarbij ze dichtbij te zien zijn en opzij kijken?
wat wss niet eens ontschuldig bedoeld is. :’)

Ik erger me eigenlijk over het algemeen aan meisjes.
Omdat het bijna allemaal zo’n hersenloze kutjes zijn die alleen denken aan jongens en fakking lekker zijn, terwijl het allemaal hoeren zijn.
Die zich zelf overraten. Geef mij maar jongens of meiden van niveau.

en over dat peace, idd het is meer een soort van betenkenloos symbool geworden.

Van die sugababes lui :'3

Ook, niet alleen.
bijv. bij mij in de klas. Ik vond elk meisje wel ok, tot dat ze hun mond open deden. Wat voor een onzin daar uit komt. Het is net alsof hun hersenen op non actief staan.
Volgens mij is het echt 98% van de (nederlandse) meisjes die ik niet mag.

haha inderdaad, en dan nog stiekem zo’n peacehandje erbij :hammer:

Hahaha dat zijn er wel veel :'3

Het peace teken is eigenlijk van oorsprong een teken voor de dood.
Het werd in de tijd van keizer Nero door de Romeinen gebruikt als symbool voor de christenvervolging.
Het teken wat ons zo bekend is als teken van vrede, is eigenlijk een rune teken, het Teutoons teken voor ‘dood’.
Ten tijde van de oude Romeinen was het een symbool voor de vervolging en uitroeiing van de Christenen. Het wordt daarom ook wel ‘Nero’s kruis’ genoemd.
In 1957 werd dit teken door Gerald Holtom gebruikt als symbool voor de eerste Aldermaston mars tegen atoomwapens. Sindsdien is het een symbool langzaam ingeburgerd als een vredesteken.

Maar dat weten ze niet.

Idd, vandaag kreeg ik weer een stel van die uitnodigingen:
iets van 250000 leden we kunnen het! net of ik dat wil
Of; we-love-emily-and-jamy (wie zijn het in vredesnaam weetjewel)

en ook idd die kutfoto’s

omg. zo kan je alle fotos wel af gaan zeiken =S
Hoe moeten ze dan op de foto? (of mogen ze gewoon totaal geen foto meer?) gewoon recht voor zich uitstaren en misschien een piepklein glimlachje? Je hoeft niet op de foto voor je ID ofzo?
fotos zijn om te funne.
laat ze gewoon leuke poses aan nemen schait aan. hun keuze :wink:
Jullie kunnen het allemaal irritant vinden, niks op tegen ofzo, is jullie mening :wink: maar mijn mening is gewoon dat er best leuke fotos uit kunnen komen met die soort ‘standen’ =)

Ik ben het met je eens. Behalve dat ‘Om stoer te doen?’

Gewoon een spontane foto.
Sws, soms zie je van die hyves waar mensen alleeeen maar foto’s van zichzelf hebben, dan denk ik zoek een leven ofzo.
Ik heb er eigenlijk geen foto’s van mezelf eropstaan, alleen maar met vriendinnen of van concerten en dat soort dingen.
Maar ik ga niet helemaal poseren voor een foto,
neem van mij maar een spontane foto, of gewoon normaal lachen, en dan neit zoals bij de schoolfotograaf waar je lach geforceerd is.

Is dat niet het teken zelf? (je weet wel de cirkel met de kippepoot) in plaats van je vingers in een ‘V’ ?

Er zijn mensen die er mee weg komen, maar het gros is gewoon…tja…

Ja dat klopt. Maar komt dat niet ongeveer op hetzelfde neer.