Het Peace Teken

Hai, ff een vraagje.

Ik erger me er kapot van, dat peace teken op ELKE foto die je ziet op o.a. hyves, in agenda’s enz. Ten eerste is het ontzettend cliche geworden, iedereen doet het (om stoer te doen?) en daarbij, iedereen zet er wel heel leuk ‘peace’ boven, maar niemand denkt er meer bij na.
Ik vind namelijk: Peace is meer dan 2 vingers in de lucht.

Iemand met me eens of oneens? Let me know.

Ja het is ‘uitgemolken’ dat ben ik wel met je eens.

Ik word gek van al die nerd foto’s iedereen op hyves heeft zo’n foto met een lelijke bril op en dan als titel NERD en dan stoer doen , waarom ?!

pies.

ja, kom laat ik eens een bril zonder glazen kopen voor 5 euro en dan op de foto gaan zoals iedereen bij me op school.

W’okay :V

Geld ook voor de foto met getuite lippen
Geld ook voor de foto waarbij mensen een beetje door hun knieën zakken

Ik ben het met je eens, ookal doe ik hetzelf ook wel eens, maar niet echt vaak. Moet ik toch eens op gaan letten XD Maar Japanner’s doen het zoveel echt wow

x Benen
Van die shuttershades kopen alleen om er mee op de foto te gaan, dan vind ik echt dom.

Maar japanners kunnen alles hebben U__U

Ik had eerst helemaal niets met Japan, totdat ik tegenwoordig Death Note kijk <3

Oeps

Foto’s waarbij mensen van heel dichtbij te zien zijn en onschuldig opzij kijken komen ook echt m’n neus uit :’)

echt he, of van die huppelkutten, die ZODRA ze een pet op hebben, meteen hun lippen tuiten en het peace teken maken. kom op trut, je BENT GEEN gangster.

sorry maar ik erger me er echt dood aan xD

x’D jezus… ik dacht ‘WTF IS ZODRA’ (ik las het als zoddra ) x’D

Maar dat soort mensen mogen sowieso dood…niet te serieus opvatten aub

ja :’]

Ik ben het met je eens, aan sommige foto’s erger ik me ook aan. XD

maak er het erger topic van;)

Met de meeste dingen ben ik het hier eens :slightly_smiling_face:!

Jep, zo hatelijk

Net als die wannabe emo fotos met van die troepgekleurde kettingen en speldjes → je camera boven je hoofd houden → ogen dicht en dan als titel

eMo Miiii

Die mensen moeten opzouten

ik erger me er ook aan maar heb de bad myspace habit om fotos van bovenaf te maken x]