Het OV-Klaag en Compliment-Topic

Inderdaad ;S

Mh weer beide uitcheck dingen achterin de bus kapot. Gelukkig een kleine bus, dus kon nog naar voren rennen, maar kon er niet via daar uit omdat er een rij stond die naar binnen wou, dus weer naar die achterdeur waar ik bijna in geplet werd toen ik naar buiten sprong.

Jammer, vandaag was er storing-.-’
Maar heb daardoor nu wel moeten betalen voor de bus…
En kan er nu waarschijnlijk niet meer mee reizen, moet hem eerst opwaarderen…
We zullen zien morgen…

het is zo jammer dat de treinen e.d. nooit op tijd rijden. maar die chipkaart vind ik echt superwerken in de bus en metro

#@%^&&*

Vandaag aderhalf uur met -7 graden op de bus staan wachten!
En de terug weg kwamde bus wéér niet opdagen en moest ik wéér nog een uur wachten!! (Zal ik schadevergoeding vragen omdat de bus 2x niet is gekomen? Een andere vrouw kreeg dat wel, 7 euro is toch mooi meegenomen…)

Waarom rijdt de NS niet op tijd als het een beetje mist 's ochtends, maar gaat 'ie TE VROEG als er sneeuw ligt?! trein van 37 over, ging om 35 over al rijden, beetje jammer van ze, want daardoor heb ik m’n trein gemist…

Waaarom heb ik altijd vertraging bij lange trein reizen? grrrr

Jah, en het duurt wat langer om het spoor schoon te schrapen (a)

Was weer eens een storing waardoor ik gewoon moest betalen voor de bus. Leuk, zo’n studentenOV.

-

Storing met die in/uit check dingen?

Storing bij connexxion. De apparaten herkenden geen studentenOV’s. Dus moesten veel mensen gewoon betalen.

Ik word ziek van die OV Kaart.
Serieus, ik heb een persoonlijke gekocht, en het ‘automatisch opladen’ moet dus even geactiveerd worden. Dat kan hier dus niet in de buurt, maar minstens een half uur hier vandaan. Nee dáár heb je veel aan. Ik kan het niet helpen dat ik in een rot dorpje woon, 1000 km van een normaal treinstation. XD

Net als dat je er geen abbonementen op kan zetten voor de bus! Slaat ook nergens op. als je het mij vraagt…

Daarnaast heb ik inmiddels ook al 16 euro van ze tegoed, omdat ik op mijn anonieme chipkaart al 4 keer niet heb kunnen uitchecken, moet je zo’n kaartje opsturen. (ZELF postzegel betalen >.<’) De oudste is nu bijna 1.5 maand geleden. Wat een vet soepel systeem.

Grappig ook, dat de busschauffer die kaarten en apparaten ook helemaal kapot vloekt als het even kan… xd

Geld is op de website van Connexxion terug te vragen.

Natuurlijk moeten we daar zelf achter aan, en is het niiieeeet mogelijk voor hun om het geld terug te zetten op de kaartjes, terwijl ze het MAKKELIJK er automatisch afhalen.

Ik ben dol op openbaar vervoer als het werkt, maar deze week is het fucksticks. Al twee aparte dagen gehad dat er gewoon GEEN TREINEN reden naar mijn woonplaats.

het ov moet echt )*#)($$&)#@
en dan vooral de htm
die
echt
OIRFOOIHFGORJORE_(#PFLMKL

Wat achterlijk. ‘t hele punt is toch dat het gratis is voor studenten :’)
Ik heb gelukkig altijd gehad dat je dan gewoon mag gaan zitten als dat ding voorin de bus ‘t niet doet, ik zou niet eens geld hebben om dan te betalen :’)

Je hoeft het niet meer zelf terug te vragen; http://www.connexxion.nl/…kaart_i_v_m_storing/1620/

Het is toch fijn als je gratis mag?

Nou, bij studentenkaarten niet, maar bij alle andere keren dat het apparaat het begeeft bij het uitchecken, is het nogal wat moeite om het het terug te krijgen! (Dus bij een anonieme/persoonlijke kaart)

En ze zetten het er niet zo 1,2,3 weer op, als dat ze het erbij je hebben afgeschreven…

Nu maar afwachten als ze zeggen dat het klaarstaat dat het er ook echt is…
Dat is altijd maar weer de vraag. En of het het goede bedrag is.
Hoeveel mensen die het studentenproduct moesten ophalen hadden dat het niet klaar stond? Veel!!
Bijna alle studenten hebben waarschijnlijk gewoon ingecheckt want later in de middag kwamen ze er pas achter. En ja bij mij was er al om half 9 geld afgeschreven net als bij mn klasgenoten.