Het oude muziek topic

Hallo allemaal,
Een paar dagen terug zag ik dat het jaren 60/70/80 muziek topic verwijderd was, dus vandaar dit nieuwe topic! Plaats hier van alles omtrent oude muziek. Hierbij denk ik aan alle muziek tot en met de jaren 90.
En een beginpost is geen beginpost als er geen leuke plaatjes in staan! :grinning: :

The Beatles

Nirvana

Metallica

Pearl Jam

Led Zeppelin

Jimi Hendrix

Otis Redding

Guns N’ Roses

Jim Morrison (The Doors)

Geeen idee, had ook niet meegekregen dat het topic verwijderd was eigenlijk. Normaliter verdwijnen niet actieve topics toch gewoon naar de achtergrond zeg maar?

in 2012 naar een Guns n Roses concert geweest, was m’n eerste officiële concert, het was 3 uur lang genieten !

O yay, ik kwam eigenlijk niet echt in het vorige topic maar zelf heb ik toch echt een obsessie voor rockmuziek, ook voor oude rock dus, en deze week kwam ik erachter dat ik een deel van de 80’s pop ook leuk vind omdat mijn moeder deze week de hele week radio 2 op heeft staan :’) Van de bands in de beginpost heb ik een obsessie voor Guns N Roses, Nirvana, Led Zeppelin en Pearl Jam(in die volgorde ook haha)

Hoe zag Axl Rose eruit? Want volgens mij is hij echt fucking lelijk geworden vergeleken met toen hij nog jong was.

En jaren 90 waren ook echt geweldig, met Blur, Oasis, Weezer, Nirvana, Radiohead enz.

Oeh ik was een paar jaar geleden naar Velvet Revolver geweest! Ze speelden Patience en dat was zo fijnn

Ik wil naar bospop omdat John Fogerty komt, maar om nou 65 euro neer te leggen om een man van 70 te zien vind ik ook weer zo wat. Eigenlijk ga ik het liefst naar Dour, maar heb helaas geen aanhangers :s

Ik kom trouwens wel even lekker binnenvallen zo, haha

Zal mezelf even voorstellen; Ik ben ouwelullenmuziek fanaat en aspirerend akoestisch gitarist met een soms niet helemaal gezonde interesse in Creedence Clearwater Revival, John Lennon en de jaren 60/70. Ik zit in mijn eerste jaar op de kunstacademie in Tilburg.

edit

<3 jaren 70/80/90 muziek

Same Here!

Jaaaa Rock werchter 2014 ftw! :grinning:
En daarnaast nog naar Pearl Jam op 17juni met een vriendin van me

ja, maar ik stond best wel ver dus ik kon hem niet heel goed zien, maar natuurlijk is die ouder geworden haha. en hij droeg een hoed en zonnebril.

Hij is van asdfghjkl knap naar afgrijselijk lelijk gegaan volgens mij.

Ik meld me als U2 fan :grinning:

ennnn ik ga naar Werchter. lijkt me zo tof om Pearl Jam eens te zien!

Ik ben eigenlijk opgegroeid met oude muziek, misschien moet ik binnenkort de platenkast van mijn vader eens omspitten

Aah hier zijn jullie
Ik was het vorige topic kwijt.
Gelukkig is er weer een topic :upside_down_face:

Heb ik ook gedaan hahaha

En mijn dochter heeft mijn cd colectie gejat :hammer:
Weg cd,s van guns n roses nirvana :hammer:
Ik weet waar ze zijn de trap op 1e deur links maar toch grrrrr

Ben wel benieuwd wat je vader zoal in zijn platenkast heeft staan.

Zelfs na 45 jaar blijft dit een echte prog klassieker. Alleen die mooie hoes al. :bowing_man:

King Crimson - In The Court Of The Crimson King (1969)

Cover is klikbaar

http://eil.com/images/main/King+Crimson±+In+The+Court+Of+The+Crimson+King±+LP+RECORD-455348.jpg