Het opschep topic.

-

Ik heb een Oud-Feyenoorder in de familie :wink:
Ik heb lekker All stars uit Amerika (jaja uit Amerika, Florida! en heb ze niet zelf gehaald)
Ik heb lekker informatie van D-day opgeschreven (oke hahaha :stuck_out_tongue:)
Ik ben lekker 16 dus ik mag zuipe/roke enz. wat ik maar wil en ik mag legaal seks HAHA.

Nutteloze topic :’]
Uhmm… Ik heb vandaag met n jongen gezoend, haha.
En oja; We kregen van de week een onverwachtse toets van Duits, een examen luister toets, van 5H (zit in 4H), en toen had ik maar 2 foutjes :stuck_out_tongue: Haha.

Mijn IQ is 121 :slightly_smiling_face:

oninteressant.

Helemaal geen nutteloos topic joh! Anders zou het wel erg saai worden hier als alles maar nut moet hebben. :grinning:

Ik heb all stars uit Florida en ja, ik ben er in Mei geweest.
In oktober ben ik naar China geweest.
Ik ga lekker naar de Kaiser Chiefs! <3

Heheh, geweldig dit.

Jaloers op iedereen die in Amerika is geweest!

ik ben intelligent al zeg ik het zelf.

-

Hahahaha bedankt voor je aanmoediging ! ^^

ik ben 6 weken op vakantie geweest xD

Woehoee, ik ga in de meivakantie waarschijnlijk naar Amerika :astonished:

Ik ga in december naar Maroon 5!
Ik ga misschien bij de H&M werken
Ik ben verliefd
Ik ga morgen naar No Reservations
Ik ben naar de kermis geweest!
Ik ga shoppen in Rotterdam!

Genoeg?:stuck_out_tongue:
xx

GIMME MORE x’D

ik ga alleen naar Bosnie met twee nichten van me leeftijd en in zomervakantie ga ik met vriendin mee naar Marroko en in de Kerstvakantie ga ik naar Amerika hell yeah maar ik denk dat ik dat verplaats naa volgende zomervakantie

Ik heb voor mijn verjaardag in totaal 125 euri gehad, heb 126 euro verdiend heb rond de 400 euro nu, mijn crush heeft een zwembad/jacuzzi en zijn pa een heeeeeele mooie BMW :wink:
Ik ga zaterdag weer naar rdam
Ik ga zondag weer naar rdam :stuck_out_tongue:
Ik ga morgen naar HVH

Piet Romeijn (Schiedam, 10 september 1939) is een voormalig Nederlands voetballer. Hij speelde op de rechtsback positie.

Romeijn speelde in zijn jeugd voor SVV, en werd in 1962 aangekocht door Feyenoord. Daar speelde hij 253 wedstrijden en scoorde 4 keer. Dit tijdens de beste periode van de club, waarin deze vele prijzen won:

KNVB-beker: 1965 en 1969
Landskampioen: 1965, 1969 en 1971
Europacup I: 1970
Wereldbeker: 1970
Hij speelde 4 wedstrijden voor Oranje, waarin hij 1 keer scoorde.

In 1971 ging hij terug naar SVV om daar zijn laatste seizoen te spelen.

Bron: Wikipedia :wink:

EN hij heeft een scheidsrechter uitgescholden en door hem staat dat nu in het scheldwoordneboek :slightly_smiling_face:

IK BEN MORGEN LEKKER JARIG LEKKER PUH:P

Die van m’n vriend is 131
Ik heb 34 paar schoenen
Ik had 300 lipglosses
Ik heb 70 shirtjes/tuniekjes/vesten
Ik ben assistente bedrijfsleider
Mijn salaris volgende maand is 750 euries

Ik ben een keer naar het Destiny’s Child concert geweest! En dit jaar naar het concert van Beyoncé en ik stond 7 meter van het podium af!
Ik deze vakantie naar Rome geweest (jaa dat vind ik heel speciaal) En ik ben al een keer in Azie en Afrika geweest… nog 4 continenten te gaan!
Woeeh i loove this topic :slightly_smiling_face:… Eindelijk eens iets waarbij zelfrespect niet word gestraft door ‘ieel jij heb eigendunk’…

Bij het Scissor Sisters concert stond ik op de 5e rij, 3 meter van het podium af ofzo.
Ik heb een diploma van de Dierenbescherming