http://img23.imageshack.us/img23/3658/wreckthistopic.jpg
Ik dacht, laat ik eens een topic aanmaken waar je allerlei opdrachten kunt vinden/plaatsen. Gekke opdrachten. Ik zal ze hier op een rijtje zetten. En als je een opdracht gedaan hebt kun je hier dat zeggen. Ja een soort van wreck this topic. XDD maar dan anders. Gewoon ook opdrachten die je thuis doet. Ik hoop dat het wat gaat worden. Er moeten zoveel mogelijk opdrachten komen te staan. =D En ze moeten natuurlijk ook gedaan worden.
Alle Opdrachten op een rijtje;
- Reageer minstens (je leeftijd) in dit topic. ups tellen niet mee
- dit topic moet tenminste 10000 keer bekeken zijn. [geen gekke opdracht]
- schrijf je naam met smileys
- altijd als het een rond uur is (nu als het bv 21:00uur is)
moet je ‘[fgcolor=#404A44]BIMBAMBONG [/fgcolor]’ posten - als je naar het toilet bent gegaan moet je in dit topic zeggen: ‘ikbennaardewcgeweest’
- paint: maak cirkels/vierkant/strepen or whatever op een leeg blaadje in paint en plaats je creatie hier. xd maak het zo gek & druk mogelijk!
- verzin een gek zinnetje en zet 'em hier neer.
- teken/maak - or whatever - iets waarvan jij denkt dat het niet bestaat.
- pak het plaatje[profielfoto] van iemand uit het topic(of diegene voor je?) en bewerk hem zodat het bij de gebruikersnaam past.
- richt je camera ergens op. zoom zo erg in dat mensen niet weten wat het is [jij wel]. degene die als eerste raad wat het is, heeft de opdracht voltooid.
- elke keer als je in dit topic komt draai je (aantal pagina’s in dit topic) rondjes.