Het officiële zo-heb-ik-mijn-lover-ontmoet-topic

Hoe hebben jullie je lover/crush ontmoet?

Ik zat met een vriendin op de gang op school in de pauze, totdat een stelletje 4e klassers chips naar ons gingen gooien. Waaronder een jongen en meisje. Uiteidelijk gingen mijn beste vriendin en ik er iedere dag heen. We werden steeds closer. Op een gegeven moment lag mijn beste vriendin uit het groepje, omdat ze erg onaardig deed tegen alles en iedereen. Toen hebben we een keer met z’n drieeën afgesproken. Jongen, meisje en ik. Wat toen mijn beste vriend en vriendin waren. Uiteindelijk ben ik zo close met ze geworden dat ik zelfs met hem gezoend hebt. (die beste vriend) Alleen toen werd het een zooitje en is het jammer genoeg uitgegaan. De relatie was over maar ook de vriendschap…

Nu ben ik benieuwd naar die van jullie! :flushed:

Op een heel Brabantse manier denk ik hihi :beer:

Ik heb mijn vriend ontmoet met carnaval. Een avond sprak hij me aan en toen later op de avond hadden we gezoend, en de avond erna weer. Alleen dacht ik dat hij 18 was, en hij dacht dat ik 18 was. Hij bleek 20 te zijn… (en ik ben 16). Toen toch afgesproken, en er was een klik. Eerst was ik wel bang voor reacties omdat het toch 4 jaar scheelt. Maar we hebben beide geen last van het verschil, en zijn vrienden en mijn vrienden vinden het ook alleen maar leuk. Mijn ouders en zijn ouders hebben er ook geen last van dus uiteindelijk komt alles toch nog goed hahah. Na ongeveer 10 dates werd het officieel (we spraken iedere week n paar keer af).

Nu pas 2 maanden gelukkig, maar het voelt al veel langer. :flushed:

In de klimhal :slightly_smiling_face:

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/waar-heb-je-je-vriendje-ontmoet-99239.725.html