Het officiele verjaardagstopic: feest,- en cadeauideeën!

up

handig topic! Ga ik in de gaten houden :slightly_smiling_face:

Up

ik heb voor mijn moeder een cdtje gemaakt waar je dan een slidshow van mijn zusje en ik ziet…en met muziek natuurlijk…
en ook heb ik een soort krantenartiekel geschreven met kunstenaares krijgt nobelprijs.
want mijn moeder wou vroeger graag kunstenaares worden en ik denk ook nit dat ze ooit de nobelprijs zou willen…duss…ik vond het wel grappig.

en ook heb ik en superleuke foto an mijzelf in een fotolijstje gedaan en dat ga ik har ook geven…

en dan heb ik nog iets wat je kan geven:
een glazn pot waar je alleal kleine briefjes in doet en daarin staat waarom je allemaal van haar houd. dit kan je natuurlijk ook aan je vriendje of je vader geven :grinning_face_with_smiling_eyes:

en voor je broertje/zusje weet ik het niet:S
een teddybeer met zelfingesproen tekst ofzo

xoxo

*Kaartjes voor een musical. Mijn moeder en ik gaan naar Mary Poppins :slightly_smiling_face:

• Voor je moeder zou je ook een cadeaubon van de Miss Etam ofzo kunnen doen
  • Heel cliché, dingen voor in bad, maar je zou zelf een pakketje kunnen maken met een tijdschrift ofzo, flesje wijn, kaarsjes en badparels en een bruisbal ofzo :slightly_smiling_face:
  • (Proef)abonnement op een tijdschrift. Voor je moeder de Libelle of de Margriet, voor je broer een gameblad of computerblad ofzo…
  • Je ziet ook wel is in cadeauwinkels van die dingen als een krant uit je geboortejaar enzo…
  • Foto (op canvas?) van jou en je broertjes/zusjes/het gezin/hele familie
  • Dagje beautycenter
  • Voor je moeder of zus kan je ook een theepakket doen: Soorten thee, of losse thee met een thee-ei, theepotje, koekjes…
  • Voor je vader dan een koffiepakket?
  • Jongens maak je blij met luchtjes, dvd’s en games
  • Vader/broer: Verschillende soorten bier :stuck_out_tongue:
  • Zus/zusje: Wreck this journal, Handboek voor doe-het-zelf diva’s

Ik had voor mn moeder een badjas gekocht, omdat ze mijn badjas altijd wilde lenen als ze naar een beauty dagje ging. maarja dan zit je wel op de 30,-.

Voor mn vader had ik een boek van Joep van 't hek, want hij houdt van caberatier, en voor mn broer had ik een luchtje / lekker simpel.

Ik heb een shirt met eigen opdruk gemaakt voor een vriendin van mij.
Ze vond het heel erg leuk, en het is ook nog is makkelijk om te maken.
Het duurt alleen wel even om een opdruk te verzinnen…

Mijn vader wordt vrijdag 50.
en ik heb echt geen idee wat ik moet kopen.
iemand ideeën?

mijn moeder wordt binnenkort 40,
maar altijd als ik vraag wat ze wil hebben zegt ze:
ja kijk maar naar iets leuks.
en daar heb ik dus helemaal niks aan.
dus, iemand een idee :slightly_smiling_face: ?

M’n oma is volgende week jarig…
Iemand een idee wat ik voor haar kan halen?

Mijn oma vind kaarsen/bloemen oid. altijd leuk om te krijgen, maar dat is wel een beetje standaard x]

Mijn moeder is zondag jarig, ik weet echt niet wat ik moet kopen. Ik wil niet iets standaard want dat doe ik elk jaar al. Iemand ideeen?

Same here. En ook voor mn broer.

Ik zou zeggen kijk eens op www.gadgetfabriek.nl of zo’n soort site.
Mijn zus ik toevallig van het weekend jarig en ik heb net iets besteld: een wekker (in vorm van een gewicht-train-ding) en als die afgaat moet je eerst 30 x heen en weer (naar je arm toe) voordat het geluid uit gaat :slightly_smiling_face:

Ook heb ik er eens sloffen die opwarmen in de magnotrom, leuke dekbedovertrekken en andere dingen gekocht.

Bij de hema kan je een doosje kopen en daarin zitten dan verschillende arrangementen voor een dagje uit en daar kun je dan uit kiezen. Ik denk dat ik voor mn moeder een welness arrangement doe. Die is 45 euro en dan kan je met zn tweeen een dagje sauna ofzo iets doen.

Je kunt ze online bestellen en in de winkel kopen
http://www.hema.nl/nl-nl/…productvariantid=35101005

Bloemetjes :’)
idd zo’n blokker kruikje.
Digitaal fotolijstje?
Wijn?
Envelopje met een irischeque?

Beschouw het als een upje.
Btw; Goed idee dit topic.

Ja de mijne dus ook binnenkort.
& ik heb ook nog geen idee.
ik heb een CD gezien met allemaal hits uit 1960 (geboortejaar dus)
denk dat ik die sowieso koop en dan nog wat groters erbij, mja wat is dan de vraag?

bij de expo ( weet niet of jullie dat kennen)
maar die hebben ze iig bij ons in utrecht,
koop ik altijd van die leuke dingen met teksten
maar denk dat andere winkels dat ook wel hebebn…

had bijvoorbeeld voor m’n oma een mok met lieve oma
erop en dan aan de binnekant nog tekst,

en voor me broer had ik een sleutelhanger met je bent de liefste broer
en dan als je hem open doet kan je er een fototje in doen, zo leuk!

http://www.babycompany.nl/showphoto.php?folder=product/hi-res/&photo=20091020185117889.jpg&fixedWidth=388

zoiets dus…

Die heb ik voor mijn vriend gekocht als beterschapskado :3