Het officiële vakantievriendjes topic!

Ik zie er veel topics over maar er is geen officiële of zo~
Dus praat hier over je vakantie liefde en alles wat erbij hoort :grinning:

sluit maar als er toch een is

Nou, ik heb juist een probleempje hiermee. Ik heb een hele leuke jongen ontmoet, die van innerlijk en uiterlijk helemaal perfect voor mij is, maar ik weet niet eens of hij mij wel ziet zitten! En hij woont 3,5 uur met de trein verder … Nouja oke het kan erger!
Laat ik maar eens wat vertellen over mij en hem, hier komt het verhaaltje:

Eerst zag ik hem, en toen dacht ik echt al meteen: wauw wat een knappe jongen! en hij was met een vriend van hem, dus hij komt op mij en mijn zusje afgezwommen en we hebben zo een praatje gemaakt en gelijk de komende 4 avonden met hun uitgeweest. Iedere keer keken hij en ik elkaar aan, en hij lachte zo lief naar me… Die vriend van hem was helemaal zat savonds en ging toen knuffeltjes grijpen uit een machine en toen zei ik dat het jammer was dat er geen knuffelbeertjes in zaten, en die leuke jongen zei toen dat hij voor mij een beertje ging halen in de stad daarzo! Alleen jammer genoeg heeft hij ze niet kunnen vinden, want ze hebben inderdaad geen winkels daar met knuffeltjes haha.

We gingen weer uit op een avond en hij was best stil en zei bijna niks tegen me dus ik vroeg wat er was en hij zei dat hij zich niet zo lekker voelde en dat als er wat was, dat hij dan het dan echt al had gezegd en dat hij me nooit zou kwetsen of pijn zou doen, omdat hij me zo lief vond. En toen die avond nog heb ik hem gevraagd of hij een vriendin had en hij zei dat hij nog beetje bezig was met zijn ex die vreemd was gegaan en zij wil hem terug en blabla. Nouja, hij zou niet zo slim zijn als hij haar terugneemt. En toen zei ik dat hij wel mijn type zou kunnen zijn en dat hij knap was. En toen zei ik tegen hem dat ik vast niet zijn type was. en hij vroeg waarom ik dat dacht. Toen hij me terugbracht naar het hotel, begon hij erover dat hij en ik wel erg ver uit elkaar wonen en dat hij wel vaker een vakantieliefde had gehad enzo, maar dat dat nooit goedkwam.

De bijna laatste avond dat we uitgingen met het groepje, voelde ik me ineens niet zo goed door de alcohol en hij zag dat. Dus hij zei dat we even buiten moesten gaan zitten en dat hij water voor me ging halen. En hij was zo lief voor me en we hebben veel samen gepraat en het voelde echt goed. Ik werd er best verlegen van en heb niet meer gedaan dan gezegd: dankjewel he.

De allerlaatste avond dat we uitgingen en op de dag zelf, durfde ik hem bijna niet meer aan te kijken en ik wist niet meer zo goed wat ik moest zeggen en ik gedraagde me afstandelijk. En toen de volgende dag ging hij alweer naar huis en ik heb niet meer dan 3 kussen gekregen, ik hoopte natuurlijk wel op een zoen. En ik heb hem vandaag een smsje gestuurd, en ik kreeg best kort terug, maar mannen zijn sowieso slecht in lange smsjes sturen.

We zouden sowieso nog een keer met het groepje afspreken, dus ik heb vandaag nog gevraagd of hij het leuk zou vinden als ik deze vakantie nog kon komen. Maar heb nog niks teruggehad.

Echt sorry voor het ongelofelijke lange verhaal! Ik hoop dat iemand tips voor me heeft… Want ik vind dat een afstandsrelatie wel kan en hij is echt knap en leuk enzo!

up!

Ik heb ook iemand leren kennen deze zomer( a ), hij was heel mooi en
lief enzo maar het probleem is dat hij wiet rookt enzo dus daarom
negeerde ik hem en keek ik ook niet naar hem, maar s’avonds zei een vriend van hem (die ik ken) Dat a me wel zag zitten, ik zie hem ookwel zitten maar ik was aan het twijfelen door zn roken enzo, nu ben ik terug
thuis en heb ik zn facebook gevonden, wat moet ik doen ? Hem vergeten of juist niet ?..

^ vergeten, dat hij wiet rookt vind ik niet echt normaal. & jij wou dat eerst ook niet dus gewoon daar bij blijven (:

& @daarweerboven. Hij klinkt een beetje als iemand die gewoon wat wou op mee te flirten op vakantie, maar ik weet het ook niet… ken 'm natuurlijk niet en weetniet hoe hij is…

^ oke, toch bedankt! (:

Dankjee :'D

Iemand nog meer tips?

hahaha heb dit jaar vakantievriendje gehad, ik heb meer lopen flirten met Fransen en Duitsers hahaha.

een beetje wiet is toch niet erg? tenminste, als ie neit verslaafd is dan. Mijn vriend rookt af en toe wat, maar dat is hoogstens eens in de twee maanden ofzo. ik zie daar geen problemen in, zolang hij mij daarbij niet betrekt. dus je negeert hem alleen vanwege dat probleem, of zit er ook iets anders achter?

Nee, het is gewoon dat.

Meer tips …?

upje

Nog een keer upje!

Mijn vriend heb ik op vakantie leren kennen en een jaar later zijn we nog altijd samen ondanks dat we 2,5 uur moeten reizen om elkaar te zien. Je vakantievriendje kan dus altijd meer worden dan dat :slightly_smiling_face:

Die jongen die ik leuk vind, waar mijn dikke verhaal hierboven over gaat, die woont 3,5 uur van me vandaan met de trein…

Mijn vakantievriendje is langzaamaan mijn vriendje aan het worden. Ben zo blij, hij is echt geweldig! :grinning:

pfff ik zou het nooit kunnen, mijn vriendje moet dicht bij me in de buurt wonen en ik moet hem vaak kunnen zien. Ik word ook niet zo snel verliefd, dus geluk daar mee;d