! Het officiele uitgaans/feesten/festivals topic !

:headphones: :notes:
Vertel hier waar jij uitgaat, en in welke bekende clubs!
Ook kun je hier kwijt naar welke feesten of festivals je gaat!
Ook zijn vragen uiteraard welkom :grinning:
Wie weet hoeveel girlsceners er wel naar dezelfde plek als jou gaan!

Ook is er een topic voor festivals!
http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-officiele-festival-topic-222758.0.html

Zelf ben ik zowiezo aanwezig op A State of Trance 600! Kaartje al binnen :dancing_women:

En nog wel meer feesten maar die staan allemaal nog niet vast :slightly_smiling_face:)

Ik ga eigenlijk overal en ergens naartoe :grinning:
het ligt eraan met wie ik heb afgesproken en waar we op dat moment zijn :grinning:
in ieder geval ik met vrienden uit mijn buurt ga ik meestal naar rotterdam :slightly_smiling_face:

Gezellig. Altijd discotheken of ga je ook wel is naar feesten ergens anders?
Ga je wel is naar snolly? :stuck_out_tongue:

Is het leuk om uit te gaan in Nijmegen? Waar moet ik dan zijn?

Hm ik ken alleen Matrixx in Nijmegen, daar worden altijd wel leuke feesten georganiseerd

je hebt de Matrixx, de Linde, en als festivals weet ik dus zomerfeesten en Rock’in park beide in de zomer.
Oh en er komen wel vaker feesten in het Goffertpark, laatst iets met 90’s en dit voorjaar iets rock/metal achtig niet zo voor mij bedoeld haha.
Meer weet ik niet echt.

klopt voor t Goffertpark staat er volgens mij soms ook wel is wat op vakantieveilingen!

Je kunt ook altijd op partyflock.nl kijken daar heb je een online agenda!

Het Szigetfestival in Boedapest is awesome! Maarja, das dus wel in Hongarije… Haha :cold_sweat:

Daar zou ik volgend jaar heengaan! Maar helaas geen vakantie die dagen :frowning_face:
Jij bent wel geweest dus? Hoor dat t echt super is en dat er echt heeeel veel nederlanders zijn :slightly_smiling_face:)

Vorig jaar kon je gewoon iemand aanspreken in het Nederlands, en dan had je dikke kans dat ie gewoon in het Nederlands terug praatte haha. Wie weet kan je over 2 jaar heen. :relieved:

Haha dat is wel leuk dat er zoveel nederlanders heen gaan… En vind t opzich ook nog niet eens zo duur voor een 7daags festival! Ja idd, wie weet haha :slightly_smiling_face:) Gelukkig zijn er hier in NL ook zat leuke festivals!

dingen die genoemd worden en de Sjors is erg leuk om heen te gaan vind ik zelf!

Escape! Ben daar voor hardwell geweest tijdens het Amsterdam Dance Event, en het was geweldig <3 Ik word nu een vaste ADE-bezoeker.

En afgelopen vrijdag naar swedish house mafia in de Ziggo Dome, de Ziggo Dome is ook een bezoekje waard, super geluid&lichteffecten.

Hmm ik hoor juist dat omdat het een concert hal is t geluid niet heeel super is?
Ben er zelf nog nooit geweest!

Oeioeioei ik heb zin in de zomer van 2013 want dat worden weer een hoop leuke festivalletjes :dancing_women:

Er is al wel een festival topic :slightly_smiling_face: http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-officiele-festival-topic-222758.0.html
Misschien is het een idee om in ieder geval die link ook in de beginpost erbij te zetten.

Ziggo Dome is echt heel erg prima inderdaad, niks op de kwaliteit van het geluid aan te merken :slightly_smiling_face: hoezo zou het minder zijn dan?

Thanks, doe ik!

Geen idee, is ook van horen zeggen hoor haha… maar een hoop feesten worden daarheen verplaatst dus denk idd niet dat het slechter zou zijn!

O leuk zo’n topic! Kan ik wat inspiratie opdoen, zelf ga ik wel naar festivals maar ben ik nooit echt naar een feest of club geweest, iets wat ik wel graag wil. Weet iemand waar je echt heen moet in Haarlem (en omstreken) en Amsterdam? Ik ga dan met 16/17 jarigen.

Ben zelf niet zo bekend in Amsterdam maar heb wel is gehoord van Panama en the Sand, maar dat is geloof ik 18+

upje!