Dit is het troeteltopic
Wat doe jij bij je vriendje als hij niet echt vrolijk is??
Tegen hem aan liggen en aaien. Hahah zo dat klinkt stom maar is toch het effectiefs.
Wat een naam trouwens, troeteltopic
hem heel erg knuffelen kusjes geven , komt wel goed schatje!
knuffelen ^^
Dan gaan we samen op de bank liggen, hij met z’n hoofd op m’n buik. En dan speel ik met z’n haar.
Dan ga ik een grote pot thee zetten en dan gaan we lekker onder een dekentje op de bank hangen met de koektrommel. En meestal kijken we naar een comediefilm of een serie ofzo… Zo hebben we al heel wat zondagjes gevuld
Edit: ooh ik zie net staan als ie niet vrolijk is… uhhm dan laat ik hem meestal even met rust en na een half uurtje is ie meestal wel weer bijgedraaid haha!
Veel aandacht geven, om hem heen hangen, vind ie fijn
Masseren, knuffelen, met z’n haar spelen, kusjes geven
Over zijn gezicht/arm/been strelen zal ik maar zeggen, bijvoorbeeld de vorm van zijn lippen volgen met mijn vinger. (: Knuffelen en lieve kusjes geven. En als hij het kwijt wilt ben ik een en al oor.
door zn haar kroelen, hem kusjes op zn voorhoofd geven.
Hem knuffelen en overal kleine kusjes geven, vooral op zijn lippen en wangen. Lieve dingen zeggen en hem aan het lachen maken.
Als hij echt chagrijnig is, laat ik hem vooral met rust. Hij heeft er dan echt geen zin als iemand om zijn nek gaat hangen…
Hem met rust laten als bij getrokken is lopen klieren
voorhoofd kusjes, hem tegen me aan laten hangen, en vooral heel erg niks zeggen.
ik dacht even dat er toestel stond, zo van, vibrator
Ik nam hem in m’n armen, zodat hij zich ‘klein en geborgen’ voelde zoals hij dat altijd zei (m’n ex dus)
Dat inderdaad ook…
Niks zeggen, hem aaien enzo… aw kan er echt niet tegen als m’n vriend zich kut voelt oid, hij huilt ook bijna nooit. :’(
Heel lang aanstaren en aaien. Vooral veel aaien. petpet.
Haha eigenlijk denk ik dat ik hem bij boys en liefde had moeten plaatsen…
Heb je je vriend wel eens zien huilen? Daar zou ik echt niet tegen kunnen… wat waarschijnlijk wel binnenkort het geval zal zijn.