Het Officiele 'The Hills' Topic.

http://www.mtv.nl/images/stories/shows/The_Hills/thehills2.jpg

Voor alle ‘The Hills’ fans.
The Hills is het vervolg op de reality serie ‘Laguna Beach’. Lauren is nu ‘all grown up’ en woont in LA waar ze werkt in de keiharde mode wereld. Met (haar vriendinnen) Audrina, Whitney & Heidi maakt ze van alles mee. Liefde, bedrog & vriendschap spelen een grote rol in de serie… Langzaam aan leert Lauren van haar fouten en komt ze er achter wie haar echte vrienden zijn.

The Hills word iedere werkdag om 17:30 uur en om 21:35 uur uitgezonden op MTV!

THE HILLS SEASON 4 TRAILER!!
echt schokkende dingen; kijken dus o_o

Stelling #1. Wie heeft volgens jou de roddel verspreid over de zogenaamde sextape van Lauren & Jason? en is dit waar of niet waar?

Zelf denk ik dat Spencer het heeft verspreid.
Of het waar is weet ik niet maar volgens mij wel.
Ik las ergens dat ze het hadden opgenomen omdat
Jason vlak daarna naar de gevangenis moest,
maar of je dat dan weer moet geloven…

Hehe mijn vriend en ik gingen een keer bijhouden hoevaak ze “like” in een zin gebruikten :'3 We raakten de tel kwijt.

Spencer, for sure
en ja dat zal wel waar zijn…

Ahahah, ja niet normaal hè.
Ik vind vooral die Lo irritant praten.
weet niet of je haar kent.

laguna beach en the hills zijn zo nep, maar goed.
Het is allemaal half geacteerd, half echt. Al die drama en ruzies zijn sowieso nep.

ik denk dat Heidi & Spencer het hebben gedaan,
ik vind hun echt zoo achterlyk. en anders die Bunney’ ofzo, hoe ze dan ook heet. Dat vind ik écht een meelopertje.

Ik heb het jammer genoeg 2 weken gemist doordat ik in Tsjechië zat… wie kan me kort bijpraten?
Alvast bedankt (:

je kan op mtv.nl seizoen 1, 2 en 3 kijken =o
ik hou zo erg van the hills =D
ik las dat in september seizoen 4 in amerika komt, dus zal nog wel even duren voordat t hier is =C

Spencer denk ik ook ja.

ik denk Spencer en Brody (toen waren ze nog vrienden…)

Ik vind het ook leuk, vooral met een weekend-break ben ik niet meer achter de tv weg te slaan. Lo en Lauren vind ik de leukste personen, en Brody is zo knap! Ik denk trouwens ook dat Spencer schuldig is, ik weet niet, maar iets aan hem klopt niet ofzo…

Sorry, ikke niet. Ik volg het niet op tv. Ik kijk alle afleveringen op internet de laatste tijd omdat ik seizoen 1,2&3 al heb gezien. Op MTV.nl kan je alle afleveringen kijken volgens de nederlandse indeling. Op MTV.com is er een hele andere indeling, daar zijn ze volgens mij al veel verder (?) en die heb ik ook al allemaal gezien xD. Ik heb trouwens gelezen dat in augustus The Hills terug is in amerika.

nouu, Heidi heeft een nieuwe baan gekregen & is gaan samenwonen met Spencer, die Graffiti op de muur heeft gespoten,
heidi heeft toen spencer weg was, daarna de muur weer wit gemaakt,
en spencer & heidi hadden dus een beetje ruzie, maar tis alweer goed.

lauren weet nog steeds niet wie de sekstape heeft verspreid & beschuldigt nog altyd Heidi & spencer ervan,
maar ze heeft met Brody gezoend in Las Vegas , en vertrouwt hem niet helemaal. dus ook aan hem heeft ze e=gevraagd of hy iets had te maken met haar sekstape.

Nu heeft een of andere Bunney haar gevraagt om te gaan lunchen, en dat doet ze, en die bunney zegt dat zei weet dat heidi & spencer het hebben gedaan, en heidi tegen haar heeft gezegt dat brody het heeft gedaan.

sjaa.

Ik kijk ook op internet.
Ik heb nu echt een grafhekel aan Lo, ik vind Audrina echt zoooo leuk. Ze is echt lief.
Het is nogal logisch dat niet alles echt is, maar dat maakt het juist zo leuk. :grinning:

Audrina is lief ja. En Spencer vind ik echt een lul, gadver snap niet wat Heidi in hem ziet.

Ja Lo is irritant he!
Begin augustus indd in Amerika, dus kun je het kijken op http://www.mtv.com/ontv/dyn/the_hills/series.jhtml :grinning:

Je bent geweldig! ;d

ik denk dt spencer het was…hij is zo raar…

Ohh damn ik heb ook zo’n dodelijke hekel aan Lo !@$#.
Hoe ze Audrina probeert weg te pesten, ik vind echt kut voor
Audrina, en Lauren is ook dom dat ze niet ziet hoe erg Lo aan het
stoken is tussen hun vriendschap. Audrina is echt lief meisje, als
Lauren haar kwijtraakt is ze echt dom.