SOG = Studie Ontwijkend Gedrag. Vaak voorkomend bij jongeren onder de 24 jaar die zich er niet toe kunnen zetten om hun school werk te doen.
Omdat dat tenslotte voor veel van ons de reden is dat we hier op dit moment zijn.
Hoi!
SOG = Studie Ontwijkend Gedrag. Vaak voorkomend bij jongeren onder de 24 jaar die zich er niet toe kunnen zetten om hun school werk te doen.
Omdat dat tenslotte voor veel van ons de reden is dat we hier op dit moment zijn.
Hoi!
Op de één of andere manier moet ik hier even reageren, ik voel me namelijk best aangesproken :'D
Volgens mij voelen redelijk veel mensen zich aangesproken, maar durft niemand er voor uit te komen. :’)
haha
ik voel me ook aangesproken :")
Ik voel mij ook wel een beetje aangesproken. :’) Ik heb morgen Frans. Maar ik kan me er niet toe verzetten. $
Ik voel me ook aangesproken ja (’:
Moeten nog voor client & omgeving leren.
maar niet bepaald veel zin in.
wow , ik voel me aangesproken
haha
ik heb morgen een presentatie waarbij je veel punten voor de voorbereiding krijgt.
ik eh, moet nog beginnen.
JA!
Mijn beste vriend zou zijn mijn bedrijfseconomie boek, helaas vind ik het internet aardiger. :’)
Ik ook!
Het is gewoon te veel, ik weet niet waar ik moet beginnen.
Ohai, ik heb een ernstige vorm hiervan :’)
tsja voor mij geld dit helaas ook.
morgen frans proefwerk waar ik al ontzettend veel aan heb gedaan.
niet dus.
Ik voel mij half aangesproken, op dit moment doe ik niet veel maar ik ga over een uurtje weer aan de slag ofzo.
Deadlines aaargh.
Ik meld me ook…
Kreeg net een mini-hartverzakking toen ik zag wat er allemaal in dat verslag moet komen.
mijn boek ligt al een uur voor me, dat is al een begin
ik voel me heel erg aangesproken…
mijn boek ligt namelijk al zo’n 2,5 uur voor me.
en nu ga ik eigenlijk weg. kut. weer niks gedaan.
HAHA ik moet nu eigenlijk ook leren, heb toetsweek. In plaats daarvan zit ik op Girlscene en plan ik een middagje shoppen. Auch.
Ik moet om 3 uur weg.
En daarvoor nog 20 afschuwelijke wiskundeopgaven maken, scheikunde leren en een ontwerp voor mijn eindproject van beeldende vorming in elkaar flansen.
Nee. Gaat niet lukken. :’)