Het officiële 'Prison Break' -topic

http://www.prisonbreakcrazy.com/images/prison-break-season-4.jpg

Prison Break is een Amerikaanse serie wat over ontsnapte gevangenen gaat.
Iedere dindag op rtl 5 om 21.25!

vinden jullie dat er een Season 5 moet komen?

GELIEVE GEEN SPOILERS PLAATSEN

ze zeggen dat seizoen 4 de laatste is, echt zo jammer :frowning_face:
Ik heb het bijna allemaal al gezien :grinning:

Seizoen 1 en 2 zijn te gek… maar nu gaat het echt voorspelbaar/ uitgekauwd worden… eens ben je wel uit gebroken hoor. Van mij hoeft het niet zo een seizoen 5…

Wthell, gaat het maar tot seizoen 4? Noh!

@Miss,
Heb jij al heel seizoen 4 gekeken?
Er gebeurd namelijk wat, en dat zou je eeeeeeecht niet verwachten hoor…
het begin was misschien een beetje wennen, omdat het zo anders is
met scylla etc, beetje voorspelbaar… maar er gebeurd echt wat gaafs :grinning:

Ja dat zeggen ze :frowning_face:
Hoop het niet!

[i]Het grote nieuws is dan eindelijk daar: deze week is bekend geworden dat Prison Break na 4 seizoenen zal verdwijnen. FOX heeft in overleg met het productieteam besloten de stekker uit de serie te trekken, vanwege dalende kijkcijfers.

Op dit moment zijn er 16 afleveringen van Seizoen 4 in Amerika uitgezonden (in Nederland 6 op RTL5), maar na het lopende seizoen komt er geen vervolg meer. ,Er is lang onderhandeld. We hebben gekeken naar de kijkcijfers en ondanks dat deze in het buitenland beter zijn dan in Amerika, hebben we besloten om te stoppen. We moeten ook waken dat we de serie niet compleet ongeloofwaardig maken door steeds maar weer nieuwe concepten en richtingen toe te voegen. Het is mooi geweest" zei het productieteam.

In tegenstelling tot de andere seizoenen zal Prison Break dit seizoen 24 afleveringen tellen, er worden 2 extra afleveringen opgenomen, waarmee in mei van dit jaar een einde komt aan de hitserie. Seizoen 4 zal 17 april worden hervat in Amerika met aflevering 17, waarna de cast zijn vleugels zal uitslaan. Een x-aantal acteurs is al benaderd voor andere (en nieuwe) series en/of films.[/i]

Ja… echt jammer :frowning_face: vind ik dan…
ik heb (onderhand 17) de afleveringen allemaal gezien!
echt zoooo gaaf :grinning: ik wil meer meer meer

Vind sinds het nieuwe seizoen de afleveringen echt helemaal geweldig!
In seiz. 3 was het ff wat minder maar nu weer superleuk :wink:

Ik had Seizoen 4 al toen seizoen 3 nog bij RTL4 moest komen… al dan wel niet met ondertiteling mja. En ik vond het al met al een beetje boring. Damn…

huh…
seizoen 3 kwam op 11oktober 2007 bij ons op tv,
en in amerika is op 11 september 2008 afl. 1 van seizoen 4 op tv

dus hoe kan je dat nou al hebben :S
en als je het saai vind worden, waarom kijk je het dan eigenlijk nog?
:meisje:

Ah, nee! Dat vind ik echt superjammer. Ik vind 't echt geweldig!

waaaah ik moet het gewoon even kwijt
heb net prisonbreak gekeken natuurlijk
en ik vind het einde helemaal niet leuk :’( het was net zo vrolijk enzo en ik wou een happily ever after met hun kindje enzo en nou is het afgelopen! en hóe!

meer mensen die het eind liever anders hadden gehad? ik baal echt dat het voorbij is, oké het werd uitgemolken maar ik vond het nog steeds geweldig en het was mijn lievelings serie. maarja xD

ik heb de afleveringen van gister opgenomen,
dus ik ga ze vanavond kijken.
maar waren dat de laatste afleveringen?? :open_mouth:

Ja dat waren de laatste afleveringen! :frowning_face:

er is nog een film : ‘The final break’ geloof ik…
heb hem al gezien ;]

okee, nu heb ik ze nog te goed, dus ik ga vanavond kijken.
ik hoop dat het goed komt, en dat mich
niet hoeft te kiezen tussen sara en linc.

whoa een film!?! komt die ook nog op tv?

waaar is die film? die ga ik dan NU downloaden!

hoop dat je dan meer ziet, want ik heb echt nog superveel ‘vragen’ over het eind xD you know… maar dat ga ik niet neerzetten want dan weet iedereen die het nog moet kijken meteen wat er gebeurd is.

ah ik vond het einde ook echt vreselijk! ik dacht echt dat het góed zou aflopen, maar niet dus.
Oh ik vind het zo jammer dat het nu echt is afgelopen, nou heb ik niks meer om naar te kijken :'D

@ thatsFUNKY ja ik vond het eigenlijk het einde wel jammer… ik had ook gehoop op een happy end… En ik vind het ook echt jammer dat het nu voorbij is, het was ook mijn lievelingserie. Maar wel echt onhandig dat het ineens op zaterdag 20.10 kwam! Vorige week kon ik het niet zien en toen wilde ik het opnemen, maar toen heb ik iets raars gedaan waardoor hij rtl 4 om 18.30 is gaan opnemen <_< En volgens mij heb ik wel wat dingen gemist… dat vond ik wel jammer, en op internet kon ik het niet terugkijken! Grr, :stuck_out_tongue: