Het Officiële Pen/Mailvriendinnen Gezocht Topic!

Hi meiden,

Sinds kort zit ik op kamers in Nijmegen. In mijn huis doet iedereen zijn/haar eigen ding waardoor er (bijna) geen contact is met elkaar, helaas. Daarom zoek ik meiden die in Nijmegen wonen, ± 20 jaar zijn en zin hebben om met mij leuke dingen te doen. Bijvoorbeeld af en toe samen een hapje eten, een drankje drinken, sporten etc. :slightly_smiling_face: Of stuur een mailtje naar: fwtje@hotmail.com.

Liefs,

Jaylinn

geldt dit nogsteeds??! Anders heel leuk!

hey Dia
ik ben Hena. ik ben 13 jaar.
ik woon in België maar mijn ouders zijn van Nepal.
ik wil heel graag je mailvrindin zijn
hoppelijk ga je reageren

^ schat, die oproep van Dia is 3 jaar oud.

inmiddels al 16 en vraag me nu echt af waar ik mee bezig was toen ik 13 was :flushed:

heyyy,
19 jaar en woon omgeving Rotterdam
ik hou van reizen, shoppen, ik ben heel actief en hou echt van dingen doen, paardrijden, windsurfen en fitness

verder ben ik ‘opzoek naar leuke penvriendinnen’ die later misschien ook willen afspreken

stuur me een berichtje bij interesse !!

xx :upside_down_face:

Hey lieverds!

Ik ben 17 jaar omgeving Amsterdam. Ik zou het heel leuk vinden om met iemand in contact te komen met wie ik ouderwetse brieven mag schrijven en met wie ik eventueel later op ontdekkingstocht mag gaan in Nederland (Leuke cafetjes vinden, plekjes om te eten, filmpjes kijken, museums bezoeken?)

Als je interesse hebt stuur mij een berichtje! Dan kunnen we kijken of we matchen :flushed:

Hoi ik ben Anna en het lijkt me leuk om met iemand in contact te komen. Ik ben zelf 19 jaar word dit jaar 20 jaar. Ik woon in Flevoland en studeer nu vwo op een volwassen onderwijs in Zwolle. Ik hou van dansen, reizen, series/ films kijken, bakken, hardlopen, boeken lezen en verhalen schrijven. Stuur mij maar een berichtje als je het leuk lijkt om contact te hebben.

Groetjes

Anna

Hallo, ik ben Tessa. 14 jaar en woon in Noord-Brabant, de volgende dingen vindt ik leuk:

• skiën
    • hockey
    • lezen
    • netflix
    • reizen

Ik zit in 3vwo
Ik zou het leuk vinden als ik met iemand kan schrijven, mailen of zoiets van ongeveer dezelfde leeftijd. (13 - 15 jaar)
Tessa

Upje

Hee Tessa,
Ik zou het heel erg leuk vinden om met jou te mailen of schrijven. Ik ben 14 jaar oud en woon ook in Noord-Brabant. Onze hobbies lijken erg op elkaar alleen zit jij op hockey en ik op voetbal. Als je het leuk vind wil ik je penvriendin wel worden :slightly_smiling_face:

Hey hoii,
Ik ben 14 jaar en jouw interesses komen overeen met die van mij!!! Ik zou het ook heel erg leuk vinden om te kletsen met iemand met dezelfde interesses. Ik kom zelf ook uit Noord-Brabant. Als je het leuk vindt… stuur maar een berichtje!
xxx

Ik heb ondertussen een ander account omdat ik mijn wachtwoord was vergeten en ik het e-mailadres dat erbij hoorde bijna niet meer gebruik.
Ik zal je een pb sturen.

Hoi, nog een oproepje van mij.
Ik ben Tessa, 15 jaar en woon in de buurt van Eindhoven (NB). Mijn hobby’s zijn skiën, hockey, lezen, Netflix, reizen, talen, wetenschappen, eigenlijk wel van alles wat.

Het lijkt me leuk als iemand me een berichtje stuurt.

Heey allemaal ik ben 16 jaar me hobby’s zijn volleyballen en Netflix ik hoop dat dit nog een beetje leeft

Hallo iedereen. Ik ben Evi Ben 33jaar en ik woon in belgie
Ik zoek enkele nieuwe penvriendinne liefst iemand van België of nationaliteiten.
Mijn hobby’s zijn vooral brieven schrijven want dat doe ik van men jongere jaren. Verder ga ik regelmatig babyzitten, theater gaan en nog andere dingen gaan doen. Wil je met mij schrijven? Azel dan niet gewoon doen.
Mijn email adres evidierckx@hotmail.com
Grtjes en tot hoors

Hoi,
Ik zoek iemand om mee te snailmailen. Zeker nu ik wat meer tijd over heb, wil ik creatief zijn en ik heb nog heel veel leuke spulletjes liggen. Ben je bekend met het concept? Laat het mij weten en misschien kunnen we wel een snailmail uitwisselen :slightly_smiling_face:

x