Het Officiële Pen/Mailvriendinnen Gezocht Topic!

hallo! Eventjes geleden had ik twee groepen aangemaakt. Voor beide groepen zijn we nu op zoek naar meiden die het leuk vinden om met ons over van alles en nog wat te praten. Het gaat om de volgende groepen:

‘de zuid-holland-groepsapp’
Een groepsapp voor meiden die uit zuid-holland komen, met een leeftijd van +/- 15 t/m 20 jaar. De meeste meiden komen uit de omgeving rotterdam, leiden, gouda.

‘Gewoon gezellig gs-groepsappje’
een groepsapp voor meiden die uit het hele land komen, maar dan ook vanuit maastricht tot aan groningen. De groep is heel gezellig alleen wat klein, dus we zoeken nog een paar meiden die het leuk vinden om ons te vergezellen. Ook hier ligt de leeftijd ook rond de 15 t/m 20 jaar, maar iedereen is welkom!

Lijkt een van deze groepjes jou leuk? Stuur me dan een note met je naam, je telefoonnummer en in welke groep je wilt (of in beide, dat kan natuurlijk ook) en dan zal ik je bij de groep doen!

Groetjes van alle meiden die in deze groepen zitten

Ik ben xante
ik ben 13 jaar.
ik zit in het 2de middelbaar en doe latijn.
mijn hobby’s zijn: dansen tekenen op kamp gaan en reizen.
Ik zoek een penvriendin om echt brieven mee te sturen.
dus note me maar

x

hey!

ik ben pleun, 12 jaartjes jong en dertien in december.
ik doe nu havo /vwo in het eerste jaartje van de middelbare alweer ! een echte brugpieper :upside_down_face: .
mijn hobbys zijn paardrijden tekenen (wat vooral een soort ontspanning is hihihi :bowing_man: ) vroeger deed ik ook nog andere sporten zoals tennis en heb ik samen hardgelopen met mijn moeder .
ik zoek een leuke , betrouwbare en spontane penvriendin die met mij wil mailen of iets anders .
leeftijd moet wel een beetje vergelijkbaar zijn :slightly_smiling_face:

neem contact met me op!

[quote author=pleuntje link=topic=225782.msg277189345#msg277189345 date=1446053030]
hey!

ik ben pleun, 12 jaartjes jong en dertien in december.
ik doe nu havo /vwo in het eerste jaartje van de middelbare alweer ! een echte brugpieper :upside_down_face: .
mijn hobbys zijn paardrijden tekenen (wat vooral een soort ontspanning is hihihi :bowing_man: ) vroeger deed ik ook nog andere sporten zoals tennis en heb ik samen hardgelopen met mijn moeder .
ik zoek een leuke , betrouwbare en spontane penvriendin die met mij wil mailen of iets anders .
leeftijd moet wel een beetje vergelijkbaar zijn

heey pleun
Ik weer niet of ik dit helemaal goed doe sorry maar als je nog niemand hebt lijkt het me erg leuk om samen te schrijven of mailen ik ben Luna fay ik ben 12 jaar (januari 13🎉) en ik zit ook in de eerste havo/vwo en houvan paardrijden tekenen skate en muziek. Mij leek snailmail heel leuk (zulke schattige kaartjes knutsel met leuke dingen erbij) al ben ik niet zo goed in briefen schrijven maar mailen is ook leuk post gaat zo langzaam. Maar als het jou leuk lijkt dan moet contact opneme met mij alsjeblieft. Ik weet niet zo goed hoe it werkt *schaam*schaam* dus als ik het fout doe zeg het. Bedankt xxx Luna fay

hey ik ben 16 jaar oud, ik kom uit Oost-Vlaanderen in België, ik hou van muziek luisteren, series en films kijken, drummen :slightly_smiling_face: en ik zit in het 5de middelbaar
Ik zoek leuke mensen om mee te whatsappen/mailen, die niet stoppen na enkele dagen:)
als je geïnteresseerd bent, stuur maar privébericht :slightly_smiling_face:

[i]Heeiii, ik ben 14 jaar, en ik woon in Brabant. ik hou van Paardrijden, Badminton, Bakken en YouTube. :slightly_smiling_face: met Badminton speel ik competitie. ik doe 3 Mavo en ik zoek een Mailvriendin om mee te mailen, omdat dat me super leuk lijkt !
Stuur me een berichtje :dancing_women:

Hiii,

Ik ben Demi, 15 jaar en zit nu in 4Havo. Ik zit op dansen (hiphop, african dance en dance hall). Ik luister graag muziek (Vele bands maar ook veel soloartiesten, ben fan van veel artiesten). Ik zit nu in zo’n fase in me leven waar ik veel meer let op dingen, twijfelen aan jezelf, ontwikkelen tot ‘volwassene’ en heb daar soms best me struggles mee. Verder heb ik leuke vrienden en soms heb ik die feelings van ‘had k maar een bf’ maar andere dagen voel ik me super confident als single lady enzoo… don’t know of je dat gevoel kent…? hahah

anyway, that’s me
x

Hoi allemaal!

Ik zoek iemand om lekker mee te kunnen kletsen via whatsapp. Een groepje of privé, allebei lijkt het mij leuk!

Ik ben een meisje van 18 jaar oud, kom uit zuid-holland en in het dagelijks leven ben ik veel bezig met sport, school, eten en series kijken.

Ik zoek iemand of een leuk groepje waarbij we lekker spontaan met elkaar kunnen praten en waarbij je bij elkaar terecht kan om de ander bijvoorbeeld te motiveren of te helpen met problemen. Leeftijd of regio maakt mij niet zo veel uit, zolang het maar gezellig is!

Eventueel wil ik zelf ook wel een groepje aanmaken. Stuur mij dan je nummer door in een privé-note.

Dat is wel een leuk idee jaa, gwn zo’n groepsapp met meiden van GS

Ik ben Sofie, een meisje van 13 jaar oud. Ik zit in 2 vwo. Ik houd van schrijven, youtube, winkelen, netflix (pll, orange is the new black). Ik zoek iemand om mee te mailen en vooral om echt mee te praten over herkenbare dingen, meiden dingen en dat soort dingen. En ook om advies te vragen als ik een probleem heb. Het lijkt me heel leuk om iemand te hebben met wie ik kan praten zonder dat iemand door mijn verhaal heen praat. ;’’)

Stuur me een note!

nog meer meiden die dit leuk vinden? zoja stuur mij dan een note :slightly_smiling_face:

Heyy, Nosurrender en ik hebben een whatsappgroep aangemaakt. Als je er ook bij wilt, moet je even je nummer doornoten aan mij of NoSurrender

een hardloop groepsappje? Lijkt dit je leuk? stuur dan mij een note met je nummer!

niemand? of toch wel :slightly_smiling_face:

Heeyy
Ik ben Anna en het lijkt mij heel erg leuk om penvriendinnen te hebben omdat met een penvriendin het contact al verwaterd is. Laat ik mij eerst even voorstellen ik ben 16 jaar oud bijna 17:P en mijn hobby’s zijn lezen, verhalen schrijven, series kijken, muziek luisteren (ik heb luister bijna naar alle soorten muziek) en piano spelen. Wat mij ook erg leuk lijkt is om ouderwetse brieven naar elkaar te sturen. Ik zit momenteel in 4 havo. Als je leuk lijkt om contact met mij te hebben kan je mij altijd mailen of een berichtje op mijn profiel plaatsen :slightly_smiling_face:
Liefs Anna

Heee,
Ik ben Marie en ik ben 18 jaar oud. Afgelopen jaar heb ik m’n vwo afgerond en op dit moment ben ik au pair/backpacker. Ik vind het leeuk om series te kijken en ik ben dol op eten! Het lijkt me leuk om met iemand mail contact te hebben!

Hallooo!
Ik ben Romy en ben 19 jaar oud. Heb net de opleiding verzorgende IG afgerond.
Mijn hobby’s zijn lezen, films en series kijken, koken/bakken en winkelen. En eigenlijk vind ik heel veel dingen wel leuk om te doen.
Het lijkt me leuk om zo met iemand in contact te komen en elkaar te mailen.

Heeeyy :kissing:

Ik ben Daisy, 18 jaartjes oud en kom uit het zuiden van Nederland. Ik heb niet echt goede vriendinnen en dat vind ik jammer want ik ben een sociaal persoon.
Ik zoek een leuk mailmaatje, die het leuk vind om vaak en lange berichten te sturen over random dingen,problemen of over andere dingen. Misschien ontstaat er wel een leuke, hechte vriendschap!

Mijn hobbies zijn trouwens voetbal, shoppen, lezen, fifa, films kijken, creatief bezig zijn, dieren en muziek luisteren :slightly_smiling_face:

Al je interesse hebt mag je me gerust een note sturen :upside_down_face:

----