Het Officiële Pen/Mailvriendinnen Gezocht Topic!

Iedereen weet wel wat hier moet gebeuren,
Vertel iets over jezelf etc :slightly_smiling_face:

Ik ben Isa 12 jaartjes, mn hobby’s zijn paardrijden zingen en mailen ;3
Ik heb ook skype en twitter :wink:
Note me voor mail :grinning:

Mijn naam is Bonita, ik ben 14 jaar kom uit brabant en doe havo 3. Mijn hobby’s zijn bloggen, fotografie, andere sites, winkelen, afspreken, kletsen. En mijn allergrootste hobby is dansen! (hiphop, streetdance tikje jazz) Ik heb in mijn leven best veel meegemaakt, maar ik wil ook gewoon gezellig mailen hahah! xoxo Liefs

Plaats ook een reactie :wink:

Mijn naam is Emma, ik ben 13 jaar, en mn hobby is ; voetbal. , note me maar voor me mail. xoxo

Sarah-twaalf jaar-1VWO TE-leuk:Spaans, Nederlands, AK-niet leuk:geschiedenis-vreselijk-wiskunde en RekenOndersteuning-ijdel-domme opmerkingen-Harry styles-Christian Beadles-onsportief-vakantie turkije en Spanje-verliefd

Ik heb al contCt met veel gs’ers maar ik blijf sociaal :’)
Ik zoek liever iemand die ouder is want ik heb veel oudere vriendinnen:)
Ik heb MSN, twitter, FB, Whatsapp, tumblr

Note me maar :slightly_smiling_face:

Ik ben Laura, 15 jaar oud en ik hou van schrijven (bloggen vooral!), tijdschriften lezen, winkelen en gewoon gezellige dingen doen met vriendinnen. Ik zit in examenjaar van vmbo-tl en hierna ga ik nog 2 jaar havo doen. Note me maar! x

Quirine, 15 jaar.
Ik zit nu in 4 VWO en hoop hierna naar de kunstacademie in Rotterdam te gaan :slightly_smiling_face:. Ik ben gek op mode, kleding, muziek (al ben ik zelf niet muzikaal), lezen, films en uitgaan. Ik blog veel ennn besteed helaas ook teveel tijd aan school naar m’n zin.

Het lijkt me gewoon leuk om mijn verhalen te delen met iemand die ik niet zo goed ken, en om verhalen te horen natuurlijk! Dusss note maar haha.

Heee, ik ben Dieuwertje, 15 jaar,ik hou van paardrijden, muziek, m’n vrienden & familie, Films, en uitgaan is een musttt! Haha, note me maar! X

Gevonden

heej ik ben Beau, 15 jaar. Ik hou van lezen (boeken en tijdschriften), winkelen <3 (ook veel online XD), muziek (ik speel zelf piano), schrijven, m’n vrienden & familie, een beetje op sites kijken en koken. Ik zit in het 3e jaar van VWO, best wel hard times gehad maar nu weer mijn comeback gemaakt :grin:. note me maar

Ik ben Maaike, ik ben 15 jaar. Ik hou van lezen, films (romcoms), winkelen, verschillende soorten muziek. Ik zit in het 3e jaar van het vmbo-t. Note me maar voor mail!

Anniek ~ 16
Tags:
bijna een jaar een vriend - nierziekte - woon in limburg - werkt bij albert heijn - voetbal - ofcourse shoppen - verslaafd aan tumblr, weheartit en tijdschriften

dat was wel het belangrijkste :slightly_smiling_face: note please

ik ben damaris, 14 jaar.
ik hou van lezen, muziek en koken.
zit in het 3e jaar mavo.

Ik ben 16 jaar (over 2 weken 17), wonende in Overijssel.

Ik hou van uitgaan, shoppen, met vriendinnen afspreken,muziek luisteren en fitnissen.

Ik ben op zoek naar meisjes die dezelfde interesses hebben, leeftijd maakt niet heel veel uit, hoewel mijn voorkeur naar mijn eigen leeftijd gaat 16/17 jaar.

Note me maar :grinning:

ik ben lisa
Ikke ben 14 jaartjes oud
hou van tekenen, collages maken, lezen, plaatjes verzamelen, mode, shoppen en tijdschriften te lezen en te verknippen :slightly_smiling_face: en ik kan heel goed luisteren naar jou verhalen XD
NOTe maar :slightly_smiling_face:

hallo iedereen, ik ben Anne.
Dusse eventjes wat informatie over mijzelf
ben 16 jaar. Zit in 4havo. Woon in in de buurt van Amsterdam.
Mijn hobby’s zijn uitgaan, shoppen, muziek luisteren en of course met vriendinnen afspreken. Ga ook ongeveer 3x per week naar de sportschool.

Ben opzoek naar iemand waar je lekker slap mee kunt lullen maar die op mijn tijd ook een luisterend oor en een goed advies voor mij heeft. :slightly_smiling_face:

Note me x

heee ik ben Anne-May.

15 jaar - vwo 3 - shoppeeen natuurlijk - verschillende bandjes - tumblr - mode - lyrics schrijven - jongenss (; - lezen - films - amerikaanse tv series - filosofie.

note me xx

Hi,
Ik ben Jaylee, 16 jaar, woon in Noord-Holland. Ik zit in HAVO-5. Ik zit op handbal en zaalvoetbal. Kan vooral over die eerste echt uren praten :’) Wil later iets doen met sport. Wil ook veel reizen, nieuwe mensen uit verschillende culturen ontmoeten, veel talen spreken.
Mocht je me beter willen leren kennen, note me.

Ik ben 19 jaar, woon in Zuid-Limburg.
Zit nu 3e jaar van het mbo.
Shoppen, vriendje, vriendinnen, film/series, bakken, fitnessen.