Het officiële pen en papier vs Computer topic.

[b]Hier kun je jouw mening kwijt; vele mensen zeggen dat de computer pen&papier overneemt. Wat vind jij hiervan?
-titel en beschrijving zeggen genoeg-

http://www.rijschoolvanbuuren.nl/fotos/pen%20en%20papier.jpg

vs

http://www.lob-bernisse.nl/images/Computer.JPG
[/b]

ik vind van wel

Ja, vind ik ook.

ja, agree

Hmm nee, ik teken altijd nog liever op papier dan op de computer.
Ook zijn die digitale boeken totaal niet aan mij besteed.

Ik vind ookdat de computen pen&papier overneemt omdat we nu mails versturen i.p.v brieven etc. ik vind computer ook beter :stuck_out_tongue:

gedeeltelijk,
tuurlijk is een mailtje sneller als een brief,
maar ik vind een verjaardagskaartje met de post,
het nog altijd winnen van een e-card ofzeu.

Wat crystaldeer en jemappelledenise zeggen (:

<3 computer :grin:

aleen met verjaardagen en zo is kaartje leuker.
maar voor de rest blijf ik bij computer

Voor verslagen die niet al te lang zijn vind ik pen&papier nog steeds fijner.

ja. ‘‘tegenwoordig’’ kan je alles vervangen door de computer.

nee vind ik niet. Met de computer kun je natuurlijk wel sneller werken als je iets langs moet schrijven, maar andere dingen zijn dan weer leuker om met de hand te schrijven omdat je het dan persoonlijker maakt. Zoals verjaardags- ansichts- en valentijnskaarten. Het kán natuurlijk wel met de computer maar ik vind dat sommige dingen gewoon leuker zijn als ze met de hand geschreven zijn.

Ik vind van wel. We moeten een essay voor Engels schrijven (met pen en papier dus) en ik zit er nu al tegenop. Ik kras altijd heel veel als ik schrijf terwijl ik met de computer gewoon op backspace kan drukken. :stuck_out_tongue:

Aantekeningen maken vind ik eigenlijk wel fijner op papier, als ik de hele dag op de computer zou moeten zitten krijg ik echt hoofdpijn (en ik heb al een bril op goede sterkte!).

Aantekeningen op school word ik dus echt zat.
Geef mij dan maar de computer.

Maar, tekenen en boeken lezen?
Geef mij maar gewoon oldskool papier :3

Wij hebben een speciaal systeem van school voor mails naar leerkrachten te sturen:smartschool.
De leerkracht geschiedenis zei dat je je taak moest doorsturen via smartschool.
Een meisje in de klas vroeg:mag ik het ook opschrijven op een papier en dan afgeven?
De leerkracht zijn antwoord:‘Maar meisje toch,er bestaat niets gemakkelijk dan de computer,als we hem dan hebben kan je hem toch beter gebruiken?’
wat vinden jullie?

Voor werkstukken/emails oke.

Maar voor de rest vind ik het echt onpersoonlijk.