Het officiële missing him topic!

Ik kon geen topic in deze richting vinden dus ik dacht ik maak er een aan! Mocht er een zijn let me know

Mijn idee van dit topic is dat iedereen hier haar verhaal kan plaatsen en we elkaar advies/tips kunnen geven. Het topic heeft niets te maken met een lange afstandsrelatie of juist iemand die je buurjongen is of je heb gisteren of vorige maand nog gezien hebt! Lange relatie of korte relatie hebt dit maakt allemaal niets uit! Iedereen mag hier haar verhaal plaatsten of reageren!

Dit is mijn verhaal.
Ik heb sinds 1,5 maand een super lieve vriend. Maar mijn nadeel is dat hij (en ik stiekem ook maar een stuk minder) het erg druk hebben. Mede omdat we beide in het weekend in de horeca werken en hij een hobby/passie heeft die veel tijd is beslag neemt. ( dit accepteer ik en vind ik ook leuk maar maakt het afspreken wel lastigere) En nu heeft hij ook nog buitenlandse stage (woont wel in Nederland) maar 2 uur bij mij vandaan en met k u t stage tijden. Dus afspreken en whatsappen wat we normaal veel deden is nu zoveel minder en dat vind ik echt verschrikkelijk! En heb geen idee wat ik er tegen kan doen. Het missen doet gewoon pijn!:open_mouth: En ik mis hem echt heel erg!

Dus zijn er meiden die het missen en de pijn herkennen? Drop je verhaal en geeft pleaseee tips wat jullie er tegen doen! Because I (and others) need them!

@livelaughlove ik zou gewoon een keer vertellen dat je hem graag vaker zou willen zien en als hij dat ook wil kunnen jullie samen proberen zoveel mogelijk af te spreken!

Ik heb op vakantie dus iemand leren kennen en we vinden elkaar allebei super leuk! Alleen hij woont 3uur reizen bij me vandaan en omdat vooral ik het super druk heb, hebben we nog niet afgesproken wat we wel graag willen! Als 1 keer afspreken al een probleem is dan gaat een relatie toch niet lukken? Ik zou het in ieder geval super jammer vinden want ik mis hem wel echt. Iemand tips waardoor het zou kunnen gaan werken?

Een ander probleem is dat ik voor de vakantie met een jongen ‘ging’ die nu bij me in de klas komt en die weet niet dat ik een leuker iemand heb ontmoet… *oooops*

Mijn vriend is zondag weggegaan omdat hij dienstplicht heeft in Turkije :frowning_face:

Mijn crush zit in de dienstplicht in Zuid-Korea en ik mis m kapot, hij moet tot 2015… T_T

Ik begrijp hoe je je voelt haha :frowning_face: mijn vriend moet 18 maanden ‘maar’ gelukkig, maar t kan zijn dat hij eerder terug is!

Oooh ik hoop het voor je! Kan hij wel internet gebruiken enz?

ik mis mijn vriend ook altijd als hij weg is :frowning_face: we wonen 100 km van elkaar af

Aah, ik mis mijn vriend ook heel erg. Hij is bijna 3 weken weg nu. Gelukkig komt hij maandag weer thuis!

Soms wel, maar heel afentoe. Hij mag wel 3 x in de week bellen, vind ik alsnog weinig omdat we elkaar normaal gesproken elke dag zien, maar het is beter dan niks! Ookal moet ik er wel rekening mee houden dat hij zijn familie natuurlijk ook wil bellen…

Trouwens, wat vinden jullie ervan als je vriend een maand op feest vakantie gaat? Hoorde vandaag van een meisje dat haar vriend dus op feestvakantie is, en ik vond dat echt vreemd… lijkt mij dat je dat niet doet als je een vriendin hebt, maar ik ben benieuwd of dat aan mij ligt haha.

Jeetje! :sob::muscle:

Ik zie mijn vriend donderdag weer. We wonen 150km van elkaar af (VALT REUZE MEE vind ik) maar dit vind ik toch wel heftig hoor roos!

Ik vind dat je vriend best een paar weken mag feesten met z’n vrienden zolang hij van andere meisjes afblijft. Als je elkaar genoeg vertrouwd moet het kunnen vind ik.

Ik zit nu een soort van met een jongen en ik weet bijna wel zeker dat er een relatie komt, maar hij heeft het zo druk met zn werk dat hij geen tijd heeft om af te spreken :frowning_face:
Hij werkt nu 70 uur per week, echt veelste veel en ik mis m enorm. Laatste keer dat ik hem heb gezien is nu ruim 4 weken geleden :frowning_face: Ik spreek m wel elke avond nog op what’s app maarja is toch niet hetzelfde…

Maar hij hoeft gelukkig nog maar 2 weken zo veel te werken en dan kan ik m eindelijk weer zien! Ik kan echt niet wachten haha… :slightly_smiling_face:

Wauw… sterkte.

Jemig wat lang! ;0 Heb je nog wel contact met hem verder?
En sterkte met het lange wachten! :sob::muscle:

Woww! Respect voor jullie met jullie vriend die is uitgezonden! Dat is echt lang dat je elkaar moet missen! Ik zou het niet kunnen!

@Anlyna jaa ik wil dat heel graag zeggen! Maar we hebben pas 1,5 maand ong en wil niet als een zeikerig afhankelijk/ claimerig figuur overkomen!

@livelaughlove oh ja snap ik! 1,5 maand is niet zo lang nee dus misschien moet je nog even geduld hebben en lost het zichzelf dan op? Je kan natuurlijk ook altijd veel initiatief nemen en leuke dingen bedenken waardoor hij wel mee moet. :slightly_smiling_face:

Jhaa daarom! Ik vraag bv dit weekend voor of ik maandag naar hem kan komen. Maar dat wat jij zegt van leuke dingen bedenken is super slim en erg leuk! Maar hij heeft 4,5 maand stage en weekend ook druk dus pas als ik weet wanneer hij vrij heeft kan ik iets verzinnen!

Ik heb een super leuke jongen ontmoet op vakantie en hij woont 1 uur rijden van me af. Maar ik mis hem nu zo erg en ik ben bang dat die mij niet meer leuk vindt, hij heeft wel heel vaak gezegd dat dit iets is wat niet alleen voor de vakantie is.
Maar ik haat gewoon het onzekere gevoel ik wil hem zo graag weer snel zien.

Ik mis hem :frowning_face: