Ik kon geen topic in deze richting vinden dus ik dacht ik maak er een aan! Mocht er een zijn let me know
Mijn idee van dit topic is dat iedereen hier haar verhaal kan plaatsen en we elkaar advies/tips kunnen geven. Het topic heeft niets te maken met een lange afstandsrelatie of juist iemand die je buurjongen is of je heb gisteren of vorige maand nog gezien hebt! Lange relatie of korte relatie hebt dit maakt allemaal niets uit! Iedereen mag hier haar verhaal plaatsten of reageren!
Dit is mijn verhaal.
Ik heb sinds 1,5 maand een super lieve vriend. Maar mijn nadeel is dat hij (en ik stiekem ook maar een stuk minder) het erg druk hebben. Mede omdat we beide in het weekend in de horeca werken en hij een hobby/passie heeft die veel tijd is beslag neemt. ( dit accepteer ik en vind ik ook leuk maar maakt het afspreken wel lastigere) En nu heeft hij ook nog buitenlandse stage (woont wel in Nederland) maar 2 uur bij mij vandaan en met k u t stage tijden. Dus afspreken en whatsappen wat we normaal veel deden is nu zoveel minder en dat vind ik echt verschrikkelijk! En heb geen idee wat ik er tegen kan doen. Het missen doet gewoon pijn! En ik mis hem echt heel erg!
Dus zijn er meiden die het missen en de pijn herkennen? Drop je verhaal en geeft pleaseee tips wat jullie er tegen doen! Because I (and others) need them!