Het officiële Mess topic

Bijna iedereen kent wel Wreck this journal. Maar Keri Smith heeft nog meer boeken gemaakt, waaronder ook Mess.
Het doel van dit boek? Er een zo groot mogelijke rommel van maken, en niet proberen er iets moois van te maken.
Er zijn vast wel meer meiden die ook dit boek hebben, en misschien kunnen we hier dan inspiratieplaatjes of eigen creaties posten!

Ik zit te twijfelen of ik mess zal kopen. Ik heb WTJ al afgerond, is Mess dan een leuke opvolger?

^ Ja ik vind van wel! Ik heb WTJ niet, maar ik weet wel welke opdrachten erin staan. Mess heeft opzich wel vergelijkbare opdrachten, dus ik denk dat als je WTJ leuk vond je Mess ook leuk gaat vinden!

Okee, dan ga ik Mess misschien wel aanschaffen, maar moet het eerst minder druk hebben. Anders ga ik met Mess bezig terwijl ik andere dingen moet doen haha :flushed:

Misschien moet je wat voorbeelden posten, dan weten de girlsceners wat het precies inhoudt en hoe het eruit ziet.
Wordt het topic misschien wat populairder :slightly_smiling_face:

graag wat fotos van mess! het klinkt wel leuk!

Oke, ik zal zo wat foto’s posten van wat ik tot nu toe heb gemaakt!

Ik zou graag 'n Keri Smith boek aanschaffen, maar geen idee welke ik eerst moet kopen! :flushed:

Ik heb Mess hier liggen en ik heb er nog niets mee gedaan, waarschijnlijk omdat ik sommige opdrachten zo vreselijk ranzig vind.

Ik heb hem ook al bijna 3 jaar, na een tijdje heel lang niks meer mee gedaan en nu heb ik hem weer eens tevoorschijn gehaald :slightly_smiling_face:

Hier komen een aantal van mijn creaties!

Een pagina om alleen maar blauwe dingen op te plakken.

Kleur deze vakjes volgens een bepaalde volgorde in. Maak ergens een fout.

Deze meneer mag zich wel een beetje laten gaan. Misschien kun jij hem een handje helpen.

Trek deze lijn een paar minuten lang over, zo snel als je kunt.

Trek een streep lijm langs de bovenkant van de pagina. Laat het naar beneden druipen.

Maak een wirwar met touwachtig materiaal.

Voeg wat heftig weer toe.

Schraap flinters van waskrijtjes. Doe de pagina dicht en ga er met een strijkbout overheen.

Laat druppels gekleurde vloeistof vallen. Beweeg het boek zodat het uitloopt.

Het enigste jammere van zon boek is dat de meeste mensen dan toch eigenlijk er wel iets moois van proberen te maken :’)

Ja klopt, ik merk dat ik dat zelf ook wel doe. Maar dat is je eigen keus toch?

Wauw, je boekje ziet er echt leuk uit! Krijg er meteen zin in!

^ Dankjewel! (:

Net nog eentje afgemaakt: Maak een tekening met plakband.

Ziet er leuk uit! Ik zou ook graag een wtj of deze willen kopen :slightly_smiling_face: misschien in de vakantie even kijken!

Er is ook een algemeen Keri Smith topic.

Aaah wat leuk! Helaas ben ik er niet creatief genoeg voor haha :flushed:

Dat weet ik, maar daar is al bijna een jaar niks meer gepost en het gaat daar uiteindelijk toch bijna altijd over Wreck this journal. Daarom leek het me juist leuk om een topic specifiek voor een van de andere boeken te hebben.