Het-Officiële-Mailvriendinnen-Gezocht-Topic-2011!

Aangezien de vorige Het-Officiële-Mailvriendinnen-Gezocht-Topic(2008)! van lang geleden is begin ik hier een nieuwe, de vorige was namelijk van 2008.

Goed van je zeg!

Hoe werkt dit dan?

De laatste reacties in dat topic zijn toch nog gewoon van 2011?

http://forum.girlscene.nl…Topic/list_messages/98759

die hebben waarschijnlijk niet in de gaten dat haast niemand er meer opkijkt, ik had een aantal meiden gemailt en kreeg geen reactie dus die zullen vast wel een nieuw e-mail hebben…

[b]lesleyversteeg@hotmail.com

[/b]

12 jaar,
hobbies:
shoppen,
paardrijden
dansen, zingen

mail me maar:)

@zoelelou Oke, dan was het inderdaag wel slim een nieuwe te starten! :slightly_smiling_face:

zal ik beginnen!

ik ben Liza en ik ben 15 jaar oud, ik zit op tennis en hockey en in mijn vrije tijd doe ik graag dingen met mijn vriendinnen! ik hou ook erg van shoppen en jongens! hahaha :flushed:

aangezien ik ook wel van een beetje random shit naar onbekende mensen mailen hou (:

marlous, nog heel even 15, volleybal/zeilen/hardlopen/tennissen en standaardmeisjeshobbies zoals te veel kletsen en te hard lachen :slightly_smiling_face:

note me al denk je, hee die is aardig. ofzo. haha

Ik ben Sarah, ik word bijna 14
Mijn hobby’s paardrijden, muziek luisteren, acteren, zingen & dansen, leuke dingen doen met vrienden, lachen, kletsen haha :]
Ik ben btw verslaafd aan Glee, Robert Pattinson && fashion​:heart::heart:
Mail of note me, girlsrules-sweet79@live.nl

Upje voor dit topic, er moest idd een nieuwe komen!

Ik ben tessa, ben 14, mn hobby’s zijn dansen, zingen (ookal kan ik er niks van. :’)), winkelen en muziek luisteren.
note me maar. :slightly_smiling_face:

Noh ik zet me er ook wel even in, en tja jullie zien maar of jullie me willen noten :slightly_smiling_face:.
-16 jaar. (ook het liefst iemand die rond deze leeftijd is)
-Turnen
-Muziek luisteren pop/rock/indie ongeveer, lievelingsband: Simple plan :}
-Uitgaan, shoppen, standaard dingen :}
-Havo 4
-pff weet niks meer ;’)
-Speel gitaar.
wala :’)

Nu zijn er twee topics (:

hmm :slightly_smiling_face: Eens kijken
Naam: Klaart69
Leeftijd: 17
Muziek: Metal, Punk, Rock
Havo 5
Shoppen, uitgaan, Zumba :stuck_out_tongue:

Note me :slightly_smiling_face:

leeftijd: 20 jaar
hobby’s: creatief zijn (kaarten maken, sieraden maken, en noem maar op…), naar de bios gaan.

Wat over mij: Ik ben erg zorgzaam en wil graag andere helpen enzo en doe dat ook heel vaak. Dit vind ik leuk om te doen. Eerst wilde ik hier ook mijn beroep van maken, maar helaas gaat dat nu allemaal niet lukken. Ik heb op dit moment te veel problemen om naar school te gaan.

Graag zoek ik iemand die ook problemen heeft, maar hoeft niet persee natuurlijk.

Nouja, note me maar als je wilt mailen! XD

UP!

komen er ook mensen uit groningen?

up!

Ik ben Manon

• 16 jaaaar
  • MBO 4
  • Hobby’s Filmpjes maken/bewerken, Foto’s maken, kletsen, shoppen en nog veel meer

Als je met mij wilt mailen note me maar ^^ Lijkt me leuk! (: