Oke, dit klinkt misschien raar, maar dit is een topic over MacBarbie07 (youtube). Ik ben gewoon compleet fan van haar kleding en op dit topic kun je kletsen over look a likes van haar kleding die hier in NL te koop zijn
Heeft iemand enig idee waar je taille polka dot rokje kan kopen in maat S?
Ik ga eens kijken.
Heb net en stukje van een van haar filmpjes gekeken, idd best leuk ja!
ik wil meer haha
-
Haar filmpjes zitten goed in elkaar, heel mooi bewerkt, erg professioneel. Ik ben eens gaan kijken naar haar eerste paar filmpjes en ze was niet zoals ze nu is. Ze was toen niet verlegen ofzo gewoon iets minder hyperactief en daarom denk ik ook dat ze dat allemaal faket. Ook die bloopers op het einde van elke video lijken zo geforceerd.
Mensen op youtube vergelijken haar om een of andere reden altijd met StilaBabe09, en ik moet zeggen dat ik haar leuker vindt. Ik vind die MacBarbie altijd zo geforceerd en nep overkomen.
Ik vind Stilababe09 veel leuker dan Macbarbie07
StilaBabe09 is minder bekend dan MacBarbie07, maar Bethany (macbarbie07) is minder hyper dan StilaBabe09, (Meredith) ik heb alle filmpjes van Mere gekeken dus nu kijk ik naar Bethh…
Bij ons is de Target zo ongeveer als de Action btw
-
Ik vind het juist niet erg dat ze zo hyperactief is!
Als ik haar video’s kijk wordt ik gelijk blij, ze is een beetje gek en dat laat ze ook zien, haha!
Doen jullie trouwens ook mee met de #macbarbie07giveaway ? Ik wel
Hahaha nee vind ik niet. Target heeft echt veel leukere kleren, schoenen etc dan de Action hier.
Ja, maar het is wel zo dat Target gewoon goedkope spullen heeft. Het is volgens mij niet echt te vergelijken met iets in Nederland… Het is meer een klein warenhuis dat niet duur is, ofzo
Ik vind haar echt vreselijk. Ze schijnt ook best een trut te zijn irl :’)
Ik vind haar leuk!
Ik ben meestal wel blij als er een nieuw filmpje van haar online staat. Ze overact inderdaad wel wat, maar ik vind het wel leuk om mijn verstand eventjes op nul te zetten en te kijken. Ik vind ze ook wel te vergelijken met Stilababe09, Beautyliciousinsider, missglamorazzi, …
Ik volg haar ook al een tijdje =D
ok is het raar dat ik nog nooit van haar gehoord heb, aangezien het lijkt dat iedereen hier haar kent?