Het officiële leeftijdsverschil Topic

ik 19 en me vriend 27

Ik vind 20 en 28 beter klinken dan, maar het is wel oké.

Ik ben 17 en m’n vriend is 19.

ik ben ook 14 en mijn vriend is 18. we hebben nu negen maanden en het gaat prima :slightly_smiling_face:

Ik 16, hij 24

Ik 19, hij 18.

Ik 16, hij 21

Ik 15, hij 18.

Ik ben 16 en hij ook :’)

IK VIND,
dat als je wat ouder bent 18/19/20 enz. je best een vriend kan hebben van 28 ofso. Ik vind het wel een beetje ‘uhh’ als de vrouw ouder is, ik weet niet, ik vind dat de man zeker wel 3 jaar ouder moet zijn.
dus niet zo, want ik dacht echt; oke dat is zijn moeder, nee hoor zijn vriendin van 40 (hij is 20)

http://www.ozelbilgiler.net/wp-content/uploads/2011/04/çağatay-ulusoy-sevgilisi11.jpg

Ik kan het plaatje niet zien, maar dat vind ik inderdaad ook behoorlijk, eh ja… Je snapt vast wat ik bedoel. Ik bedoel mijn vriend is ook jonger, maar het scheelt maar een jaar en hij ziet er ouder uit en daar gedraagt hij zich meestal ook wel naar. Bedoel als 40 jarige vrouw kunnen zeggen dat je nog steeds mannen van 20 kunt krijgen, niks mis mee XD maar als 20 jarige man je vergrijpen aan een vrouw van 40… Je kunt dan toch wel beter krijgen lijkt me?

Ik ben 15. En m’n vriend is 19.
Het gaat best goed zo :slightly_smiling_face:

Ja en kijk als we het nou over oudere mensen hebben die fucking lekker zijn bv. Jensen Ackles ( die is 33, maar kom op, hij likt fucking 24 ofso) dan OKE? maar die vrouw is verrimpeld (isdateenwoord?)
hier is de link http://www.magazinmakines…usoy-un-sevgilisi-kim.jpg

14 & 19

IK VIND dat leeftijd niet uitmaakt. Als je elkaar beiden maar respecteert en geen dingen doet wat de ander niet wilt.

Leeftijd maakt echt wel uit, ik bedoel iemand van 16 en iemand van 30 vind ik écht niet kunnen. Ze zijn beide in verschillende fases enzo… Maarja, iemand van 16 en 18 kan dan wel weer.

^ Ik vind dat leeftijd niet uitmaakt.

ik ben 16 en hij bijna 15 kan dat wel?

Natuurlijk kan dat. Als jullie op hetzelfde niveau zitten kan dat zeker.

Hoewel ik persoonlijk geen jongere vriend zou willen. Jongere jongens trekken me niet echt aan eigenlijk…
Maar misschien komt dat nog wel. Ik zie mezelf ook niet met sommige jongens die een half jaar ouder zijn dan dat ik ben.