Het officiële 'Ik zoek iemand voor mijn blog' topic

Het viel me op dat er de laatste tijd best wel veel topics worden gemaakt over mensen die mede-bloggers zoeken. Dus nu een officieel topic, zodat je niet de hele tijd een nieuw topic hoeft aan te maken.

^^

okeee dan ze maken toch wel nieuwe topics aan hoor

goed initiatief!
misschien kan dit een sticky -ofhoeheetzonding- worden?!

Hoi!
Ik zoek iemand die samen met mij een blog wil beginnen.
Lijkt het je leuk, note me!
Liefs, Lize.

Daily Noted is opzoek naar een Zondagblogster.
(7 meiden, iedereen een eigen dag in de week, één iemand gaat weg, de zondag, daar zijn ze voor een nieuwe naar op zoek)
www.dailynoted.blogspot.com voor alle info etc.
naar dailynoted@hotmail.com mailen als je je op wilt geven als kandidaat.

Hoort dit niet meer bij media film en muziek trouwens…?

@ Pevensie
Ik denk het wel…

@Pandadreamer, lijkt mij wel wat! (:

Haai , iemand zin om een blog met mij te beginnen ? DIY , Fashion , Lifestyle , Reviews, enz. ? Schrijf even in mijn gastenboek . x

Heet is echt dood hier . -.-

Ik zoek een paar mensen om een blog mee te beginnen, want met meerdere is het altijd leuker ;d Ik weet dat er best veel van dit soort blogs zijn, maar het is de bedoeling dat het vooral een DIY & lifestyle blog word. Oh, en misschien een klein beetje beauty. ;d

Ik wil wel,
Note me :slightly_smiling_face:!
xx

@iPad
Ik wil oook wel :grinning:!

ik heb al een aardig tijdje de website www.tienerboeken.nl . En ik ben eigenlijk altijd op zoek naar mensen die recensies willen schrijven! Op de site staan dus boeken, maar sinds kort ook films.
Heb je interesse om recensies te schrijven voor de site? Eenmalig kan natuurlijk ook altijd, neem een kijkje op de site en stuur mij even een mailtje;
Tienerboeken@hotmail.com
( het normale email adres wat ook op de site, christa@tienerboeken.nl staat doet het tijdelijk even niet, dus vandaar deze oplossing. (; )

liefs,
Christa

Up.

Ik heb net een eigen blog gemaakt (nou ja, al iets meer dan twee weken).

Ik ben op zoek naar iemand of meerdere mensen die een wat serieuzere, creatieve blog met mij wil(len) bijhouden. Niet over kleding en nagellak en dat soort zooi, maar over muziek, film, lifestyle, dat soort dingen :slightly_smiling_face:
Interesse? Stuur maar ff berichtje :slightly_smiling_face:

Ik zoek ook nog iemand, dus als je interesse hebt, mag je me altijd een berichtje sturen :slightly_smiling_face:

up!

ik heb al 2 reacties op mijn oproepje gehad! Nog meer mensen? (:

Ik zoek iemand om te bloggen over lifestyle, DIY, beauty, fashion en nailart.
www.welovefashionistas.blogspot.com

Als je geïntresseerd ben, mail me dan of note me (: