het officiële ik faal met gym topic

Hee meiden,
Ik heb even gekeken, maar dit topic bestaat nog niet.
Ik dacht dat wel meer meiden hier last van zouden hebben, dat je compleet faalt in gym.
Vertel vooral je gênantste momenten, misschien gaan anderen zich hier wat minder een kneusje van voelen :flushed:
En help elkaar met tips voor irritante gymleraren en teamgenootjes, de bal niet vangen, iets niet durfen enzo, je kent het wel.

Enjoy :cold_sweat:

ohje,… ik faal zo vaak met gym, maar dit is toch wel mijn grootste blunder:

we gingen voetballen en dan heb je in iedere hoek van het gymlokaal een bank op zijn kant staan…
en ik mocht keepen nou ik volleybal al een aantal jaar en de bal werd geschoten en kwam redelijk hoog… wat doe ik… ik pase dat bal onderhands ( voor diegene die niet weten wat ander woord is toetsen) iedereen lachen, ik met een rood hoofd :bored: haha !

Ik heb nog nooit iets goed gedaan bij gym, maar hier schaam ik me nog steeds voor.

Ik heb een keer in één gymles een jongen recht in zijn gezicht geslagen met een hockeystick, een vriendin van me laten struikelen en diezelfde jongen heb ik met een soortvan vreselijk oncharmante bodyslam tegen de grond gewerkt… Ik probeerde gewoon de bal te raken, maar ik rende compleet over hem heen :frowning_face: .