Het officiële 'hoe vergeet ik hem' topic.

Ik lees de laatste tijd veel topics over meiden die het moeilijk vinden om hun ex of een jongen te vergeten.
Ik zelf heb daar nu ook heel veel last van, en wilde hier een topic over openen.
Maar het leek me handiger om er dan maar een topic over te maken waar iedereen zijn verhaal kwijt kan en iedereen tips kan geven.

Mijn verhaal is dus dat ik heb gehoord dat mijn bijna-vriendje met een ander meisje heeft gezoend, en dat is nu al de 3e keer. Ik weet dat hij nog niet officieel mijn vriendje is, dus dat ik het hem niet kan verbieden. Maar toch doet het wel pijn. Verder zegt hij tegen mensen dat hij me niet kent of dat we nooit hebben gezoend en dat we helemaal niet met elkaar zitten. Ik heb er genoeg van en weet dat er veel meer jongens zijn die wel respect hebben voor een meisje.
Maar dat zeg ik nu wel zo makkelijk, het lukt me alsnog niet om hem te vergeten. Ik heb net heel hard moeten huilen omdat ik hem zo ontzettend miste, ookal zou ik dit nooit aan hem toegeven.
Ik weet niet hoe ik hem kan vergeten, want elke jongen die ik ontmoet ga ik met hem vergelijken en niemand is dan goed genoeg.

Als hier al een topic over is, zou je dan aub de link kunnen sturen. Ik heb hem in ieder geval niet kunnen vinden.

Bwuuuh. Hier kan ik over mee praten.
Al had ik het nooit verwacht :’)

Ik heb al knappere jongens gezien dan mn ex. oelala.
Mn ex is niet helemaal stabiel

Dus ik hoef hem niet meer terug

Het is onmogelijk om iemand waar je van gehouden hebt te vergeten.

Wat foreveralone zegt

Mee eens

anders heb je nooit echt van hem gehouden.

Ten eerste: als die jongen zegt tegen anderen dat hij je niet kent, dat jullie nooit gezoend hebben en dat hij niets met je heeft, dan kan je hem echt niet je bijna-vriendje noemen, vind ik persoonlijk dan.

Voor de rest: heb je nog veel contact met hem? Want dat ga je gewoon moeten verbreken. En sorry, maar ik snap niet hoe je jongens met hem kan vergelijken en dan kan zeggen dat ze niet goed genoeg zijn? Elke jongen lijkt mij beter dan die jongen waar je nu mee bezig bent. Waar doen ze aan tekort dan?
(Niet knap genoeg?)

@foreveralone heb je helemaal gelijk in, maar toch zoek ik iets waardoor ik minder aan hem hoef te denken.

@Brod het is inderdaad geen bijna-vriendje, maar daar kwam ik eigenlijk iets te laat achter. Maar dat gevoel had ik wel gewoon als ik bij hem was, of als ik een smsje van hem kreeg. En ja, ik heb helemaal het contact met hem verbroken. En ik vergelijk hem met jongens omdat hij (ja, ik moet eerlijk zijn) ontzettend knap is, maar dat is echt niet het enigste. Hij was heel erg grappig en we hadden precies dezelfde humor. Ook was hij als ik bij hem was superlief.

Nouja, het is meer dat je over hem heen moet komen en weer je leven moet oppakken ipv hem vergeten =)

ik had laatst een of andere oefening op een site gelezen :’-)

eerst moet je je ex voor je ziet, als een totaal stilstaand beeld
daarna een kleine postzegel er voor
vervolgens maak je die postzegel steeds groter totdat het je ex helemaal overlapt

het schijnt te werken als je dit steeds doet ofzo. beetje vaag maar ok het proberen waard:p

haha ik ga het proberen!

Ok… Nu moet je even eerlijk zijn, hij mag dan in jouw gezicht superlief ‘doen’, als hij het niet ook doet tegenover anderen, dan ‘is’ hij niet superlief. Hij deed gewoon superlief om iets van je te kunnen krijgen (waarschijnlijk).
En onlangs ben ik er toch ook wel achter gekomen dat humor en knap zijn niet echt het eerste is waar je moet zoeken in een jongen als je echte liefde wil kennen. Een paar van die dingen die je wel moet zoeken is eerlijkheid en of hij liefdevol en respectvol is. Lijkt me dat hij dat niet was toch?

It may seems as the hardest thing to do, but you have to forget the guy who forgot you.

Die zin ga ik niet snel vergeten :wink: ^

wow, ik heb echt bijna precies hetzelfde! Vorige week nog gezoend en de dag daarna was ie met een ander meisje aan het krabbelen waar hij nou waarschijnlijk mee bezig is, hij gaat ook bij dr hockeytraining kijken enzo dusja. Nu wil ik hem vergeten. Maar hij was zo perfect :frowning_face:

Ja klopt, en ik weet dat het zo is maar toch is het wel moeilijk.

@ Caresse
die zin klopt helemaal!

@ beverr
ja, bij mij sprak hij ook de heletijd met andere meisjes af. En dat vertelde hij dan wel en zei hij daarbij dat hij niks met ze deed, maar ik denk niet dat ik dat eigenlijk nog geloof.

… Niemand is perfect

Haha nee, dat blijkt maar weer. Maar hij was zegmaar alles wat ik zocht in een jongen. écht alles. Alleen jammer dat ie dit dan doet.