Hee meiden!
Ik denk dat iedereen wel heeft gemerkt dat er dagelijks een stuk of 2/3 topics worden aangemaakt met de vraag hoe ze met een jongen in contact moeten komen of laten merken dat ze diegene leuk vinden.
Het leek mij handiger om dit in een groot topic te plaatsen omdat veel meiden met hetzelfde probleem zitten en op deze manier dus de tips voor andere girlsceners ook kunnen gebruiken voor hun crush.
Dus dames, Brand maar los!
Een paar algemene vragen:
Er zit een leuke jongen bij mij op school maar ik durf geen hoi te zeggen, wat nu?
Als je écht contact wilt, dan zal je toch actie moeten ondernemen! Doe dit onder andere door hem subtiel aan te kijken en te lachen. Daarna kan je ‘hoi’ zeggen als je hem ziet. Wat ook een makkelijke manier is om in contact te komen met iemand is facebook of hyves. Door foto’s te liken of hem een berichtje te sturen weet hij dat je geïnteresseerd bent!
Mijn vriendin kent een hele leuke jongen, ik ken hem niet maar wil graag met hem in contact komen!
Zeg gewoon tegen je vriendin dat hij je wel een leuke jongen lijkt, of ze jou eens voor wilt stellen aan hem! Onwaarschijnlijk dat ze weigert! Doet ze dit wel, stuur die jongen dan een berichtje met de tekst dat je een vriendin van haar bent en dat je hem zo leuk vond lijken. Sowieso dat je zijn aandacht hebt!
Ik praat al een tijdje met een jongen, maar ik heb het gevoel alsof ik gefriendzoned word, wat nu?
Probeer op een subtiele manier duidelijk te maken dat je hem niet alleen als vriend ziet, doe dit door middel van wat flirterige berichtjes. Wanneer dit nog niet duidelijk is, is het het beste om het gewoon duidelijk te zeggen!
Ik heb een jongen ontmoet met uitgaan die ik wel leuk vind, maar vervolgens heeft hij geen contact met mij opgenomen, als ik toch graag contact met hem wil; wat nu?
Stuur hem op twitter of facebook een berichtje, gewoon wat hij van de avond vond. Als hij positief reageert, kan je meer met hem praten en/of vragen of hij het een keertje over wilt doen! Als hij negatief reageert, vraag dan waarom. Is het meningloos, probeer dan achter zijn mening te komen!
En meiden onthou dit goed: Niet geschoten is altijd mis