Het officiële hoe overleef ik de vakantie zonder hem topic

Hoi allemaal,
Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Inge, bijna 15 jaar en ontzettend in love met een superschattige jongen op mijn school. Het ging een tijdje niet goed tussen ons maar de laatste weken gaat het geweldig. (Ik ben begonnen met bloggen over hem dus als iemand interesse heeft, klik even op mijn profiel en zoek op hoe alles kam veranderen bij één kluisje) ik heb niet het lef gehad om ooit op hem af te stappen en ben dan ook niet naar hem toegegaan om hem een fijne vakantie te wensen. :hamer:nIk baal er best van.
Ik had zin in de vakantie maar het valt me eigenlijk alleen maar tegen. Ik mis hem nu al…
Iemand die dit herkent? Plaats een reactie met jouw verhaal, geef een tip of lucht gewoon even je hart, dan komen we samen de vakantie wel door :flushed:

Ik hoef mn vriend gelukkig niet de hele vakantie te missen, maar hij heeft gescheiden ouders en ik zie hem dus niet met kerst :frowning_face:

Maar goed, ik ga gewoon zorgen dat ik lekker omringt ben met vrienden en familie, een keertje skypen samen, dan komt het wel goed :slightly_smiling_face:

Aaw… Ja dat is een goede tip idd, net zoals mensen doen met een gebroken hart;p gwn met vrienden omringt zijn. Ga ik ook doem :flushed:

Ja, dat is gewoon DE oplossing, of lekker een boek lezen, jezelf lekker verwennnen.

:beer:

Voeg hem toe op facebook en stuur hem een berichtje? En serieus het zijn maar 2 weekjes, ga leuke dingen doen en dan vliegt de tijd voorbij.

Volgens mij is hier al een topic voor, maar kan die zo even niet vinden.

In ieder geval, het zijn maar 2 weken, dat is bijna niets, het is ook niet je vriendje (zover ik kan opmaken uit jouw verhaal). Je kan natuurlijk eens een berichtje doen op Facebook in de vakantie, om hem fijne feestdagen te wensen.

Dat heb ik ook soort van. Ik ben verliefd op een jongen die ik nu ook 2 weken lang niet kan zien. Gelukkig volg ik hem op insta, zodat ik wel foto’s heb!