Het officiele "hoe kom ik van hem af" topic

Weet jij niet hoe je van een jongen af kan komen? Blijft hij je achtervolgen met stalkerige appjes en duizenden smileys? Dan kan je hier je hart luchten en helpen we je. Wel is het handig om even je verhaal er bij te zetten hoe jullie elkaar hebben leren kennen enzo, dat weten we of we het subtiel moeten houden of niet :wink:

Gewoon normaal tegen hem blijven praten zonder flirterige smileys. Dan stopt hij vanzelf.

“Ik ben niet op zoek naar een relatie”
“Je bent toch niet helemaal m’n type”
“Ik vind (naam) toch zo leuk!”
“Je slijmt wel veel hè?”
“Ben je nu aan het flirten?”
“Ik ga je aan iemand koppelen!”
100 eigenschappen opnoemen die je leuk vindt en die hij niet heeft, qua uiterlijk je droomman beschrijven die het tegenovergestelde is van hem, zeggen dat je het druk hebt. :'D

Nee even serieus, het beste is echt om te zeggen dat je hem gewoon niet leuk vindt.

Dat probeer ik nu al 3 maanden…

Sorry dat ik zo vaak flirty stuur, dit staat heel lelijk haha

Dankje, ik ga het toch maar proberen want ik word helemaal gek…

HAHAHAHAHA.

Ik voel me zo’n bitch nu…

Ik zit nu met precies hetzelfde probleem dus ik snap helemaal wat je bedoelt! Moet nu nog even moed verzamelen om het tegen hem te zeggen, want het is hier makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.

Succes in ieder geval!

Zeggen dat je je er niet prettig bij voelt

Hij vroeg me laatst: ben je verliefd op me
Ik heb eerlijk nee geantwoord maar het dringt nog niet echt tot hem door

wat is dr gebeurd?:open_mouth:

Dankje! Hij stuurt nu ook schatje enzo en ik reageer alleen maar met oke of hahaha

Ik reageer heel kortaf terwijl hij heel lief doet, oke ik denk dat ik hem iets ga vragen.

Zit momenteel in het zelfde schuitje haha, ook zo’n keal die de hele tijd heel slijmerig doet en ik reageer nu gewoon alleen maar met ‘‘ok’’ maar op de 1 of andere manier knapt die daar ook niet op af ofzo want hij gaat ook nog steeds door --’

Ben benieuwd wat je gaat vragen btw =P

Haha ja zo droog mogelijk reageren! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Of als ie je heel enthousiast begroet alleen hallo zeggen. En als ie gaat (die jongen waar ik het over had zegt dan iets als dag schatje xxxxx :hugs:) oké doei zeggen haha.

Hij draait nu door.

Hij: ja je bent te perfect als model
Ik: nu draai je door

ZEG ZEG ZEG “jij als voetenmodel”.

Oke hij gaat slapen, bedankt god, praise the lord, nu hopen dat hij niet terug komt.

En hij sluit zijn gesprek niet af met: welterusten “duizend smileys”

Dus ik denk dat hij me door heeft, gelukkig :slightly_smiling_face: