Het officiële groeitopic

het officiële groeitopic, voor de mensen die over hun lengte enz willen praten, en groeitips hebben.

ik ben 18 jaar kg 60 en 1.62 ik groei niet meer

groeitips?
Gezond eten en genoeg slapen
volgens mij is het grotendeels erfelijkheid
anders hormonen inspuiten? x.x
volgens mij zijn hier trouwens ook al genoeg topics van…

mijn vriendin moet elke ochtend en avond in haar bovenbeen spuiten O_0
ze is 10 cm gegroeid in 3 jaar tijd.

Je uiteindelijke lichaamslengte is voor ongeveer 90% erfelijk en voor ongevoor 10% genetisch bepaald. Dus aan groeitips zul je niet veel hebben, je hebt er toch geen invloed op :slightly_smiling_face:

kun je ook krimpen ? hahaha xd
denk het niet he. als je 14 bent. >’<
bah. xd

Nee, maar er zijn oefeningen die je lichaamshouding en daarmee je lengte beïnvloeden. Er zijn verschillende sites van zoals ‘grow taller’ etc.
Ik heb het zelf ook een tijdje gedaan, en ik was wel 2cm langer. Maar toen ik stopte zakte ik ook weer in. Misschien omdat ik het niet rustig heb afgebouwd, maar het kan ook dat het gewoon tijdelijk is. Verder zou zonder kussen slapen en recht(dus niet op je zij) slapen ook helpen.
Dit is de site: http://www.freewebs.com/supertaller/
De reden voor mij om langer te worden was dat ik me bij een modellenbureau wou inschrijven, maar daarvoor moet je minimaal 1,73 zijn. Ik was 1,72. Nu ben ik 1,72/73 en doe de oefeningen niet meer :slightly_smiling_face: .

up

pff, klein zijn is zo irritant.
ik ben 1.54/1.55 en ben 16 jaar (en weeg 45 kilo ong). maar tis zo irritant, je wordt altijd jonger geschat enzo… echt kut.

Klein zijn is chill :dancing_women:

hahahahahahahahahahahahahaha . ik moest wel lachen om die 2 reacties hierboven .
klein zijn is echt stom . ik word vaak als bijzettafel gebruikt etc .

)’:

Hahahahahahaha ik moest helemaal lachen om die reactie hierboven.
Maar vind het wel zielig voor je hoor.

Ik ben 14 en 1.73, ik hoop dat ik nog even doorgroei, ik slaap al meestal zonder kussen. Zuivelproducten schijnen ook te helpen? :slightly_smiling_face: Ik ga morgen maar even veel melk drinken.

Alleen als je kind bent helpen zuivelproducten met het groeien, ik zou het niet teveel eten/drinken want je huid word er ook vet van hah

Oh haha, laat maar zitten dan.

Hah je bent nog maar 14, groeien doe je heus nog wel :slightly_smiling_face:

Ik ben 14 en groei niet meer…
Niet om de pret tebederven.

Ik groei ook niet echt meer, misschien nog een cm x]. Ben 16 en 1.61 of zo. En eh, klein zijn heeft zo zijn voordelen. Maar ik zie meer nadelen eigenlijk x]

Ik ben 1.62
Naja, ik voel mij op sommige momenten echt een dikke dwerg.
Ookal valt het best mee als ik eerlijk ben, heb veel langere vriendinnen, dus dan sta je daar lekker tussen.
Het heeft een voordeel ; je kan op 15cm hakken lopen zonder heeeel lang telijken. JEEJJ.

Ich bin 1.82 :slightly_smiling_face:
Zou liever niet onder de 1.60 zijn maar dit is ook niet bepaald leuk…