* Het officiele Ghost Whisperer topic!

hier is 'ie dan… het officiele ghost whisperer topic xD
maar dus wel die ene zonder Derek ogilvie :cold_sweat:

we hadden het er dus over… voor diegene die zondag hebben gekeken, er iets heel ergs is gebeurd…
dit was het vorige topic, dus als je even wil lezen wat er gepost is,
gaat uw gang :relieved:
http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/ghost-whisperer-niet-die-met-derek-ogilvie-112433.0.html

Post! zou ik zeggen :wink:

waarom eigenlijk nog een topic? 1 was toch genoeg?

ik vond vandaag wel leuk, met die bruid. Vooral dat eindstukje was zoooo leuk met Jim en Mel. Gelukkig kunne we Jim nog in de herhalingen zien haha (A)
zal wel kijken of ik een foto kan maken van de tekening, volgende keer bij tekenen.

Ben zooooo benieuwd naar zondag :drooling_face:
misschien is de begravenis en dan komt die professor terug en dan ziet ze jim weer ofzo? het wordt iig heeel spannend :drooling_face:

jaaa! nou heb nog een topic gemaakt omdat iemand zich ergerde aan dat niet met derek oglivie erachter… xD
maar als je dat andere topic fijner vind gaan we gewoon daarheen… hier kan ik ook neerzetten wie de vaste posters zijn… xD vind ik wel leuk haha (A)

jaaa maak ma foto ervan :wink: lijkt me leukkk!
och ja. is echt spannend. ik heb de eerste aflevering (dus de eerste die volgende week komt ) al gezien… dus ik weet wel een beetje wat er gebeurd! de rest vind ik natuurlijk ook spanneeeend … xD

kan iemand ff de afgelopen aflevering (afgelopen zondag) samenvatten? nog iets gebeurd met Jim/Sam?