Het officiele feest-ideen topic.

Het officiele feest-ideen topic.

Ik geef binnenkort een feest, en ben dringend op zoek naar leuke ideeen.
Ik had al even gezocht, en er waren al behoorlijk wat topics over feesten, maar daar stonden maar weinig ideeen in.
& omdat iedereen wel eens een feestje geeft, en dus leuke ideen (nodig) heeft, een feest-ideen topic!
Dus drop hier al je ideen voor een feest ! :slightly_smiling_face:

beachparty, black&white, glow in the dark, wintertheme ?? weetikveel :stuck_out_tongue:
ik geef met een paar vriendinnen ook een klassenfeest binnenkort, dus de ideetjes komen ook bij mij van pas :stuck_out_tongue:

haha mooi een lotgenoot ! xD
die beachparty is wel een leuk idee :slightly_smiling_face:

beauty & the nerd, hollywood, white, 70’s, pooiers & hoeren, fashion, disco, i love asian, new rave, jungle, schuimfeest, braziliaans carnaval, venetie, gemaskerd bal, gala

Kampvuur ,XL (met erg lange rietjes en grote bekers) ,XS (kleine glaasjes en rietjes in stukjes geknipt enzo ,een bepaalde kleur als thema? , uhm … veel inspiratie heb k niet … sorry! Bij die XL en XS kan je ook in kleren en andere dingen de XS en XL zowat invoeren…

Bij mn vriendin laatst hebben we geBBQd en rond een kampvuurtje gezeten daarna, spekkies gerookt ^^

En bij een andere vriendin hebben we ook geBBQd en spekkies gerookt, en toen geslapen in tenten :grinning:

Leuk topic! BBQ is een goed idee. o.O

Jaa, BBQ is leuk! :slightly_smiling_face: ik denk dat ik een soort beach feest ga geven :slightly_smiling_face: samen met een vriendin.

uppp

bbq is echt een hele leuke idee!

idd

boeren en hoeren XD

ik geef binnenkort mn sweet 16, ideeen voor de uitnodiging?

spekkies roken?? wtf