Het officiële fanmail topic!

Hi iedereen!

Omdat er niet zo veel te vinden was over fanmail,
dacht ik maar, laten we een officieel topic maken!

Hier kan je je eigen brieven posten, die je hebt verstuurd
of wilt versturen, je vragen stellen aan mensen wat en hoe,…
Je kan zeggen wie je een fanmail wilt sturen, en wat je wilt vragen.

Nu, ik zal maar beginnen met vragen =)
Dus, hoe begin je aan een brief schrijven, wat kan je allemaal zeggen
en vragen?

Zo, enjoy!

=D

Ik wil nog steeds een brief naar Rowling schrijven, een soort bedankje ofzo. Naja, ik kijk wel een x wanneer ik inspiratie heb. Ik wilde het met haar verjaardag doen, maar das nu al te laat. (31 juli)

ik wil wel een x een brief sturen naar eehh lauren conrad

Heb 2x een brief gestuurd naar Enrique, maar helaas niets ontvangen :’)
Overgrote deel wat erin stond was om hem te bedanken, rest weet ik zo verder niet meer. En had hem bijna mijn brief persoonlijk kunnen overhandigen, als ik niet zo dom was om hem, toen hij naar me toe kwam, te laten vallen :<

Omaigot ik wil dat doen naar Doutzen! :grinning:
Waar moet je dat naartoe sturen?

Dat zou ik ook wel willen, ja. Ik verveel me dus ga ik adressen opzoeken voor jullie!

Ik zou naar haar bureau, Paparazzi, gaan sturen en dan ipv Paparazzi models, Doutzen Kroes neerzetten (: kan zijn dat ze je brief doorgeven, zijn mensen die op die manier iets van Doutzen terug hebben gekregen

Hier kun je adressen vinden:
http://www.fanmail.biz/

Dat lijkt me ook wel eens grappig eigenlijk :'D
Kijken of ze antwoorden.

Ik zou eigenlijk niet weten wat ik zou moeten schrijven, terwijl als ik haar zo in het wild zou tegen komen zou ik echt 4 A4’tjes vol kunnen praten over haar. :grinning:

Felton, Tom (Draco Malfoy)
E-mail: tom@tomfelton.com
Chris Columbus
C/O Warner Bros.
4000 Warner Blvd.
Burbank, CA 91522

Grint, Rupert (Ron Weasley)
Rupert Grint
C/O Warner Bros.
4000 Warner Blvd.
Burbank, CA 91522

Radcliffe, Daniel (Harry Potter)
Daniel Radcliffe
C/O BBC
P.O. Box 1116
Belfast BT2 7AJ
United Kingdom

Watson, Emma (Hermione Granger)
Emma Watson
C/O Warner Bros.
4000 Warner Blvd.
Burbank, CA 91522

Niet dat ik fanmail ga sturen maar meestal krijg je foto of handtekening terug (:

Kristin Scott Thomas.

Ik heb haar altijd al dingen willen vragen. :grinning:

Niet dat ik verwacht iets terug te krijgen, maar toch :grinning:

Leuk voor de reacties! En leuk van die fanadressen, Ik zou egt geen inspiratie hebben wat ik zou kunnen schrijven, ja ik zou me eerst voorstellen en dan zeggen dat ik zijn/haar werk super vind enz. maar dan zou ik echt niet meer weten wat te schrijven lol en het zou echt super zijn om iets terug te krijgen!

Ik heb een pakket gekregen van Colby O’Donis met cd’s, handtekeningen en een shirt, maar dat is een apart geval want wij zijn wel meer dan fan-idool. Ik heb hem toen een brief geschreven met een dankje etc. Toen kreeg ik weer een brief terug.

Ik wil een brief sturen naar Jensen Ackles :frowning_face: wéééh

^dan doe je dat toch?

je moet gewoon op google zoeken waar woont … (degene die je fanmail wilt sturen. Ik had heel veel adressen hier getypt, valt me laptop uit. Grrrr… Ik verveel me dus ga ik weer op zoek.

Internet liep vast dus ik kon niet op die website komen (’: Hahaha^^

Heeey, ik ben heel erg fan van Ruben Nicolai en Jeroen van koningsbrugge. Het lijkt me geweldig als ik hun in het echt zou kennen en als ze ooit bij mij thuis zouden komen, zou ik dat helemaal te gek vinden! Zijn hier toevallig mensen die een van hun persoonlijk kennen?? En ik heb Ruben al een keer een brief gestuurd, ik weet niet of hij het ontvangen heeft, denk het niet eigenlijk. maarja… ik hoop echt dat iemand hem hier echt persoonlijk kent!! XXX