Het officiele Efteling topic

Omdat er nog géén topic over was (tot mijn verbazing), maakte ik hem maar aan.
Hier kun je alles kwijt over de Efteling, je kunt natuurlijk ook vragen stellen etc.

Om alvast in de sfeer te komen !

Nobody?

AAHH ik hou van de Efteling :grinning: ik ga morgen ook, ben alle andere zaterdagen van de zeven mijls dagen ook al geweest. Je zou misschien paddenstoeltjes kunnen maken dat is heel simpel, en past bij de Efteling.

Dit is een forum en geen chatbox…geduld.

Desalwelteplus hou ik van je om een Officieel Efteling Topic aan te maken! Werd tijd dat deze er kwam!

Ik ben nog altijd even verliefd op de Dansende Rode Schoentjes. Was ik als klein meisje al gefascineerd door, en nu nog iedere keer als ik in de Efteling kom ren ik als eerste daar naartoe.

Overigens vind ik Aquanura de grootste afgang in 60 jaar Efteling historie…

Ohja natuurlijk ben ik totaal niet opgekomen!
Bedankt :slightly_smiling_face:

Oh echt.
Ik ga morgen wel kijken, ik wil het tóch wel zien

Ik kan jullie verzekeren, dat ik vanavond niet kan slapen.
Ik kan niet wachten :slightly_smiling_face:

Ben je een dochter van mijn moeder? Die heeft dat ook altijd. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hahaha

Aah, de Efteling is zo leuk! Ben er vorige zomer nog geweest (ik woon in België, dus ik ga er dan ook niet zoveel). Ik vind het Sprookjesbos echt leuk om in te wandelen. De dansende waterlelies (volgens mij noemt het anders :’)) vond ik vroeger het allermooiste om naar te kijken als kind.

Ik hou van de Efteling! That’s all I can say. :bowing_man:

Ik hou echt van de efteling! De droomvlucht vind ik nog steeds geweldig, en het sprookjesbos blijft ook altijd leuk om even doorheen te lopen!

Aquanura heb ik nog niet gezien.

Ik ben net 2 dagen geweest :slightly_smiling_face:. Ben in het Efteling hotel blijven slapen in de fifties suite. Man, dat was echt awesome! Je had een jukebox, een flipperkast en een cool bed en zo. En helemaal in fifties style ingericht.

Het park was erg rustig vandaag. Je hoefde bijna nergens langer dan 10m te wachten en dat was meestal nog best veel :")

Oh ik hou van Efteling ik ga er echt elk jaar weer heen :slightly_smiling_face:

Ik hou zo van de Efteling. (:

Jaaa… een Efteling topic! Me gusta!

Ik ga ieder jaar, is een soort van traditie geworden. Moet dit jaar nog gaan, heb Aquanura nog niet gezien.
Heel veel mensen in mijn omgeving vinden de Efteling helemaal niet leuk. Veel te saai. Waarom denk ik dan. Zijn de sprookjes saai, zijn de attracties saai of is de omgeving niet mooi? Snap ik geen bal van.

Ik ben deze week nog naar de efteling geweest. Het is echt een supermooi park! De hele inkleding is mooi, en ook best veel leuke attracties.
Ik vind wel qua attracties andere pretparken zoals bobbejaanland en walibi leuker, maar geen enkel pretpark is zo mooi als de efteling.

Ik ga elk jaar naar de efteling! Soms zelfs 2 keer. Ik ben nu denk ik zo’n 25 keer geweest in mn leven en ga er morgen weer naartoe! Geweldig! :grinning: