Het officiele E-readers & E-books topic

Hallo!

Sinds een paar dagen heb ik een E-reader en ik ben erg benieuwd of er meer mensen zijn die ook een E-reader hebben. En wat voor merk, en wat jullie er van vinden?
Zelf vind ik het echt een super handige uitvinding. Ik ben nu aan het eerste boek begonnen en kan gewoon in de felle zon lezen zonder dat ik er last van heb op 'm scherm!

Ik heb de Sony PRS-T2 in het wit!

E-books haal ik zelf via een download programma: Newsleecher. Hiervoor moet je wel een bedrag per maand betalen, maar ik kan hier alles op downloaden, en dus ook E-books. Binnen een paar seconden gedownload en zo 123 op de e-reader!

En, ik heb gister via Ebay een witte slim cover besteld! :bowing_man:

In dit topic kunnen mensen hun E reader showen, en tips over E books en websites etc. waar je Ebooks kunt vinden delen! :slightly_smiling_face:

Voorheen hebben we problemen gehad met uitgevers etc. omdat er in topics als deze links en manieren werden geplaatst hoe je ebooks gratis kan downloaden. Om dit ook hier te voorkomen sluit ik het topic. Wel is er een topic genaamd ‘het grote hulp met je eReader topic’:
http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-grote-hulp-met-je-ereader-topic-267035.0.html